דבר ראשון – הרבה הרבה בהצלחה! 🙂
אני אכתוב לך כאן בכמה נקודות איך עושים סדרת מפגשים דיגיטליים בזום:
1. צריך להירשם לזום כאן: https://zoom.us/signup
בגרסה חינמית ניתן להשתמש ללא הגבלה עד 100 משתתפים למשך 40 דקות.
2. צריך להפעיל מערכת דיוור מסודרת כמו סמוב, רב מסר ודומיהם
(אני ממליצה על סמוב, עד 100 אנשי קשר בחינם https://www.smoove.io/he).
המערכת דיוור מאפשרת לך:
– לבנות דף נחיתה לרישום לקורס
– לשלוח מיילים אוטומטיים לנרשמות, תזכורות וסקר חוות דעת ובקשת המלצות לאחר מכן
– לגבי החסימות, לא חושבת שתהיה בעיה,
צריך אמנם לבקש מהחברות סינון שיפתחו את דף הנחיתה,
ואם יהיו כאלה שזה חסום להן (למשל מי שיש לה מייל בלבד)
את נותנת אופציה להרשם במשלוח מייל,
ועושה בג’ימייל אוטומציה עבורם ששולחת להן את הקישור לאחר הרישום.
כללים לבניית דף נחיתה אפקטיבי תוכלי לראות בהדרכה שלי כאן שנקראת:
איך לבנות רשימת תפוצה של לקוחות: https://drive.google.com/drive/folders/1z_ObbpiyBXrx-Q9syMCQrN5ZPsP85Dk6?usp=sharing
ויש לי שם עוד כל מני הדרכות חינמיות…
אם זה חסום לך כתבי לי במייל ואשלח לך באופן אחר batyamatsko@gmail.com
ועוד כמה טיפים על הדרך:
* תכיני מצגת יפה שתלווה את המפגשים, שייראה מקצועי, (בלי שגיאות כתיב כמובן…🙃) אפשר בפאוור פוינט, אני אישית אוהבת את קנבה, יש שם תבניות חינמיות מדהימות מוכנות https://www.canva.com/
* תעשי את הקורס קצת אינטראקטיבי, בשיתוף הקהל, תספרי סיפור, תשאלי אותן שאלות, זה ישמור על הענין והריכוז שלהן.
* תשתיקי את כולן מההתחלה, כדי למנוע הפרעות ורעשים, ומי שתרצה לדבר שתלחץ על מקש רווח בלי לעזוב, תדבר ואז תעזוב את המקש – הלחיצה הארוכה על מקש רווח מכבה את המיוט לאורך כל זמן הלחיצה.
זה בינתיים… אולי אזכר בעוד משהו בהמשך!
אם יש לך עוד שאלות – אז בכיף, אני כאן 😉