גרפיקה וקופי הולכות שלובי זרוע?

קדם Forums גרפיקה גרפיקה וקופי הולכות שלובי זרוע?

  • חוה שטיין

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    30/04/2023 ב8:23 pm

    תהילה,

    אולי כדאי שנעשה סדר:

    ברור שלא צריך לעשות קופי לכל מודעת פרסום!

    בוודאי לא כשקיימת סדרה של מודעות שהקופי אמור לכלול את כולן.

    מי כן צריך קופי?

    :

    1) עסק חדש! כי הנראות הראשונית שלו תעיד על עיסתו.

    2) עסק שמתמתג מחדש.

    3) עסק שרוצה לשמר עצמו כמותג ולשמור על מכובדות.

    4) עסק שיש לו הרבה מתחרים – כי אז הוא חייב לבלוט בייחודיות והבידול שלו.

    אממה, גם עסק שמכניס הרבה כסף כמו חנות תכשיטים למשל או פאנית שמתעסקת במכירת פאות – לא חייבת קופי לכל מודעה אלא רק אחת לתקופה. היא יכולה לפרסם כל שבוע מודעה עם תכשיט אחר ומשפט אחד חזק ומוכר/ פאנית יכולה להישאר עם אותה מודעה מספר פעמים (ואולי כך אפילו להיכנס יותר חזק לתודעה של הציבור) ולשנות למשל המלצה – סתם זרקתי דוג’.

    מה שחשוב שהעסק יתחיל עם קופי טוב ומיותר לציין שהקופי חייב!!! לכלול אסטרטגית שוק /מוצר /צרכן כדי שההמשך יזרום וימכור גם בלי קופי על כל מודעה.



  • נעמי בוקרה

    גרפיקה
    חברה
    30/04/2023 ב10:46 pm

    ולעצם השאלה-

    עכשיו דבורי כהן עושה קורס שגורם לכל גרפיקאית להיות גם אסטרטגית וקופרייטרית וגם המון פיתוח עסקי.

    מהכרות אישית עם דבורי, היא עשתה לי המון סדר בעסק, ובכלל היא אלופה, נעימה, הכל מוסבר בצורה שא”א לא להבין, היא אישיות מדהימה, ועוזרת, ובכלל היא כשרון יחיד בדור, הן מבחינת קופי, והן מבחינת ליווי עסקי. באמת אין כאלה דברים!

    ממליצה באופן אישי!

    כאן יש שיעור שלה מתנה להתרשם

    שווה:)))

Page 2 of 2

Log in to reply.

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: zviabarak26@gmail.com

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן