תהילה,
אולי כדאי שנעשה סדר:
ברור שלא צריך לעשות קופי לכל מודעת פרסום!
בוודאי לא כשקיימת סדרה של מודעות שהקופי אמור לכלול את כולן.
מי כן צריך קופי?
:
1) עסק חדש! כי הנראות הראשונית שלו תעיד על עיסתו.
2) עסק שמתמתג מחדש.
3) עסק שרוצה לשמר עצמו כמותג ולשמור על מכובדות.
4) עסק שיש לו הרבה מתחרים – כי אז הוא חייב לבלוט בייחודיות והבידול שלו.
אממה, גם עסק שמכניס הרבה כסף כמו חנות תכשיטים למשל או פאנית שמתעסקת במכירת פאות – לא חייבת קופי לכל מודעה אלא רק אחת לתקופה. היא יכולה לפרסם כל שבוע מודעה עם תכשיט אחר ומשפט אחד חזק ומוכר/ פאנית יכולה להישאר עם אותה מודעה מספר פעמים (ואולי כך אפילו להיכנס יותר חזק לתודעה של הציבור) ולשנות למשל המלצה – סתם זרקתי דוג’.
מה שחשוב שהעסק יתחיל עם קופי טוב ומיותר לציין שהקופי חייב!!! לכלול אסטרטגית שוק /מוצר /צרכן כדי שההמשך יזרום וימכור גם בלי קופי על כל מודעה.