התייעצות על לוגו
-
התייעצות על לוגו
פורסם ע"י אלישבע חניה גרפיקה on 02/05/2024 ב12:35 pmשלום לכן, רציתי להראות כאן שינוי ללוגו שלי. מסיבות שונות הגיעה הזמן להחליף אותו.
אבל היה לי חשוב להשאיר אותו בניראות שתזכיר את הקודם. שהשינוי לא יהיה כ”כ ניגודי.
בחרתי את המילה edge
<div>התחברתי לרעיון שמאוד מבטא אותי, לשאוף ככל הניתן להגיע לקצה היצירתיות</div>
וכן כי זה מתחיל באות e
אחרי המון שעות עבודה הגעתי למס’ לגואוים שאני אוהבת, הבחירה קשה
אשמח מאוד לעזרה, מה נראה טוב יותר?
אלישבע חניה הגיבה לפני 5 חודשים, 1 שבוע 17 חברות · 25 תגובות -
25 תגובות
-
הכול מגניב ונועז!!!
1 הכי נראה לי
אלופה…
-
יפהפה! גם אני אהבתי את 01, לעומת 03 שהוא חדגוני, ולעומת 02 שיותר קשה לתפוס את המילה במבט עין אחד.
בהצלחה!
-
אלישבע. מיתוג עוצר עין. הייתי ממליצה לך לשייף קצת את הסלוגן ולהוריד את המילה רק, זה לא מצטלצל טוב. אולי משהו כמו, לעסקים נועזים.
ה”רק” נותן פה קצת קנטנציה שלילית.
-
וואווו
מהממם!!!
מה זה הג’י הזו??? מאיפה הבאת את זה? פונט מעניין ואחר כל כך….
זה כל כך יפה!!!
אבל חסר לי תזוזה בלוגו
וקחי 2 נקודות לגבי הסלוגן –
1.קחי בחשבון שיש משרד פרסום בשם ‘שרה מאיר’ שהסלוגן – ‘בונה עסקים נועזים’. אם לא מפריע לך ואת מחליטה להישאר עם הסלוגן הזה, את יכולה לקחת השראה מהלוגו שלה…
2.בסלוגן כדאי לך להביא את הבטחת המותג, כלומר על ה’מה יצא מזה’ ללקוח ולא על סגנון הלקוחות.
רוצה לכתוב את האסטרטגיה שמאחורי הסלוגן ואנסה לעזור לך בס”ד?
-
כמו שאמרו כולן,
ה-1 מהמםם!
מבטא ונועז!
אהבתי!
אלופה!
-
1 הכי מהמם! מאוד מאוד אהבתי, מקורי ומבטיח
כל כך התחברתי ללוגו שאני לא מתאפקת לרשום לך כמה מילים:
גם לדעתי צריך להוריד את המילה “רק”
לא עושים תנאים ללקוחות שלנו, “רק לקוחות כאלה…” וכו
ועוד משהו קטן, את חייבת דווקא עסקים נועזים?
כי בוא נגיד אני רוצה אותך לעסק שלי, אבל אני לא נועזת.. אני רואה את הלוגו ועושה אחורה פנה..(אפילו רק בתת מודע)
ולכן זה עלול להגביל את קהל הלקוחות
סלוגן אמור להיות גלובלי, שיתאים לכל אחד, אלא אם כן את רוצה לעבוד רק אם עסקים נועזים, ואז זה טוב לך כי זה ממקד אות ללקוחות שאת רוצה.
אבל זה דעתי האישית בלבד, ושוב אני אומרת- הלוגו מהמם! מהמם! אהבתי ברמות👍
-
עוד משהו קטן
אולי במקום להגיד על הלקוח שהוא נועז, תגידי על עצמך שאת נועזת, משהו כמו “עיצוב נועז..” וכו
-
גרסה 1 בהחלט:)
בסלוגן בלי המילה “רק”
והייתי נותנת גם איזשהו מידע בנוגע למה שאת נותנת, והייחודיות שלך
עסק נועז לא מראה על הייחודיות שלך כמעצבת וכדו’תראי את מה שאת נותנת ב3-4 מילים. יהיה מעולה
בהצלחה!
-
תודה רבה על כל התגובות! חיממתן את ליבי וכמובן עזרתן לי מאוד בהחלטה!! נראה ש 1 קיבל את הקולות 🙂
לגבי הסלוגן, מי שכתבה על שרה מאיר, תודה רבה, אני אסתכל על זה שוב ואלטש את זה
לא רוצה דומה לשלה.בקשר למילה רק, אולי באמת כדאי להחליף אותה.
העיניין הוא שאני רוצה מאוד רק עסקים שמסוגלים לחשוב יצירתי.
מי שלא מתאים לה אני פחות מסוגלת לתת שירות כזה.
אני כבר שנים בתחום ורואה כמה קשה לי שלקוחה מבקשת ‘משהו קטן ופשוט’,
הראש שלי מתחיל להסתבך, אני רגילה לחשוב עמוק ויצירתי שזה פשוט מסתבך לי.
מאוד חשוב לי שלקוחות יתנו לי את המושכות לעיצוב שלהם ויסמכו עלי שיקבלו תוצר מדהים
בלי להגיד לי “אני רוצה בדיוק כזה וכזה” וכמו של זאת…
כמובן שאני מאפשרת תיקונים, אבל הנסיון שלי הוכיח שלקוחות כאלו
היו מרוצים במאה אחוז וכמעט לא היו להם תיקונים.זה עיניין של היכרות עמוקה עם עצמי ועם השוק ב”ה.
אגב, סלוגן לא אמור להתאים לכולם, הוא אמור לקחת קבוצת לקוחות מדוייקת אלייך
שתיהיה ‘להוטה’ על השירות שלך. יש לי קטע לתת סלוגנים שלא מדברים על בעלת העסק, אלא על הרווח.
כמו שעשיתי פעם לקונדיטורית “יש טעם לפנק” כשזה בא עם מיתוג שלם, אי אפשר לפספס את השירותש את נותנת.אבל אני חושבת שיצא לי סלוגן דומה מדי לשל שרה מאיר, ככה שאני כן צריכה לחשוב על זה
עולים לי כל מני רעיונות, למשל:
01 ‘על זה הם לא חשבו’ או “על זה לא חשבת”
02 ‘מגדירים את קצה היכולת מחדש’
03 “לעסקים בראש גדול”
קצת ארוך, סליחה
אבל שוב, תודה רבה באופן אישי לכל אחת ואחת, עזרת לי מאוד מאוד מאוד בבחירה שהיתה לי קשה מאוד 🙂
-
סלוגן ממש אבל ממש לא אמור להיות גלובלי!!!
באופן כללי הסלוגנים הטובים מדברים על הבטחת מותג שנגזרת מהבידול
בסלוגן את יכולה לדבר עליך – מה את עושה הכי טוב, איך את עושה ולמה שיבואו דווקא אליך, או מה יוצא מזה ללקוח, מה הוא מרויח מכך שאת עושה את זה כך ולא אחרת וכו’.
ועדיף לא לדבר על סגנון הלקוחות כי זה עלול להגביל, ובמקרה כאן, זה אפילו לא מדויק, אם הבנתי אותך נכון.
מנסה להסביר (לפי הדוגמא שלך)
‘לעסקים בראש גדול’ יכול להיות שמאחורי העסקים הללו עומדים אנשים בעלי מעוף ויצירתיות וכמובן ראש גדול שרוצים עיצוב בדיוק כמו שהם מדמיינים. וזה לא האנשים שאת מחפשת.
לעומת
‘עיצוב בראש גדול’ – סגנון העבודה שלך הוא הגדלת ראש ואוטומטי יבואו אנשים שמחפשים את זה.
יתכן ויש להם דווקא ראש מאוד מאוד קטן והם אומרים לעצמם, צריך מישהי עם ראש גדול שתיקח את כל האחריות על עצמה ותביא מוצר מוגמר…
ואת בעלת הראש הגדול ולאו דווקא הם
מבינה את ההבדל?
לפי מה שכתבת, את אוהבת לעבוד עם לקוחות שנותנים אמון במעצבת שלא נכנסים יותר מידי לפרטים, ולא מספיק משנה להם איך יראה העיצוב, העיקר שיראה טוב.
את חושבת שההגדרה שלהם היא ראש גדול?
-
אני מאוד מסכימה עם מה שאת אומרת לכן לא סגורה בכלל על הסלוגנים, כתבתי כדי לנסות לפתח כיוונים.
הסלוגן “רק לעסקים נועזים” נגזר מהבנה שיצירתי זה לא נועז.
לקוח יצירתי הוא קשה בד”כ. בא אלייך עם פנטזיות
שרק היום עם הבינה מלאכותית יש דרך להגשים את הכילאיים שברעיונות האלו.
יש לי כאלו וב”ה יש לי גם סבלנות אליהם.
אבל זה לא ריווחי מבחינתי להשקיע כ”כ הרבה זמן על שגיונות
ולא הרבה מהם מוכנים לשלם לך על המאמץ של להגשים את הפנטזיות.ויש גם לקוחות עם ראש קטן, תעשי ומה שתעשי יהיה טוב. זה נוח אבל לא הכי כייף
אין להם ציפיה שתגדילי ראש,
הם לא ישלמו לך גם שתגדילי ראש ולא שואפים רחוק.ב”ה יש לקוחות נוחים מאוד עם ראש גדול- להם בעצמם. והם פתוחים להצעות מעניינות
קשובים לחוות דעת מקצועית וחולמים בגדול.זה הסוג האהוב עלי,
אני אעלה בעז”ה בהזמנות
סדרת כרטיסי ביקור מטורפים שבצעתי ללקוחות מהסוג הזה
פלאיירים בחיתוכי לייזר מיוחדים ועוד.זה הסגנון שלי, שונה מהסטנדרט
לכן זה להקוחות שאני רוצה
אבל ייתכן ואני לא פוסלת בכלל את מה שאמרו לי כאן. שצריך לעבד ולדייק את הסלוגן.
-
-
סה”כ אני מאוד משתדלת לתמרן,
מצד אחד לתת לכל לקוח את התוצאה שתשביע את רצונו
מצד שני לשמור על ריווחיות כמובן.
אבל מה שקרה לי עכשיו
זאת ההבנה הברורה שלא כל לקוח יכול להתאים לי ולא לכל אחד אני מתאימה.
אני מאמינה שה’ נתן לכל גרפיקאי/ת ייתרון מסויים (הבידול הידוע…)
וזה מה שיביא אליו/ה את הלקוחות שלו/ה. ככה יש לכל אחד/ת די והותר… -
אלישבע
אהבתי את הגישה
אבל מה שאת אומרת רלוונטי רק למי שהיא ותיקה מאוד ולקוחות רודפים אחריה..
משהי מתחילה צריכה להתפשר על כל סוגי הלקוחות
אחרת רוב היום תהיה מובטלת..
-
נכון
זכיתי להכיר את אלישבע חניה מקרוב, היא ממש לא מתחילה, יש לה המון ידע וניסיון
כנראה שהיא יודעת מה היא אומרת 😉
-
-
מסכימה לגמרי עם אלישבע:)
אני לקוחה שלה, ממליצה עליה בחום!😊
ובדיוק בגלל הבידול שהוא כ”כ *היא*
-
-
תודה אסתיעל הפרגון החם! איזה כייף שזכיתי בך כלקוחה
וגם לאלישבע, ריגשתן אותי 🙂
אלישבע, הכרטיס שלך היה מיוחד, הטאצ’ האומנותי ועם זאת נקי, אהבתי ממש
Log in to reply.