חוות דעת ללוגו לחנות בגדי נשים.
-
חוות דעת ללוגו לחנות בגדי נשים.
פורסם ע"י אלישבע חמד I פנטזיה גרפיקה on 10/01/2022 ב9:30 amאלישבע חמד I פנטזיה הגיבה לפני 2 שנים, 8 חודשים 12 חברות · 19 תגובות -
19 תגובות
-
מעלה שוב ביותר קטן כדי שיהיה יותר קל להתרשם, ועוד דוגמא מעט שונה.
-
ממש יפה
תנסי אולי לשנות שהצבעים יהיו טיפה יותר רחוקים, ולא קרובים ,
כי כשהלוגו ממש קטן קצת קשה לשים לב שיש 2 צבעים שונים-
למרות שהם לא נראים זהים, אז זה קצת מבלבל…
-
-
אולי תנסי, אבל רק תנסי!
בשורה השניה להעביר את הנקודה לאמצע של הY
ועוד משהו ששווה ניסיון- להקטין את המילה סטיל
הלוגו ממש ממש מהמם
-
נראה הרבה יותר טוב.
הM מפריעה לי עכשיו תנסי לסדר אותה.
ותנסי גם להוסיף מאותם עיגולים בסלוגן בהתחלה ובסוף.
-
את הסלוגן – הייתי עושה בולד למשי סטייל, להוריד בדחיפות את הפסיק. ועוד קצת ספייס בין המשי לסטייל בלוגו עצמו.
התקדמות ממש יפה!! רעיון מהמם.
-
ממש יפה האופציה האחרונה נראת יותר מקצועי
הייתי שמה רווח בין המילים בלוגו כדי שיהיה יותר מובן וקל לקריאה
וכמו שאמרו פה להוריד את הפסיק בסלוגן
חוץ מזה מושלם
-
הרעיון מקסים
אבל לדעתי —
צריך לשנות פונט לפונט סטייליסט ברמה. וגם את הפונט של הסלוגן לפונט מרובע יותר וחדשני.
אם את רוצה לחבר את המילים כדאי שתעשי את MESHI בבולד ואת STYLE בלייט
זה גם יכול להקפיץ את העיצוב
עוד נק’
לגבי האות M מאד מובן שזה חולצה אבל משום מה זה קצת מוזיל את הסטייליסטיות של העיצוב 🙂
הייתי שוקלת לכתוב את ה-M בצורה רגילה ולהשאיר את הנק’ ב-S שזה באמת סטייל
הצלחותת!!
-
אהבתי רעיון מקורי
ממש יפה
השני התקדמות!כמו ששילת כתבה הפונט לא יושב טוב…..
מה הלקוחה רוצה לשדר? מה אופי העסק?
באיזה פונט השתמשת?-
לא ראיתי שאף אחת כאן שאלה על בידול של החנות, על פירוש בחירת הסלוגן, האם לכולן זה היה ברור או שרק אני התבלבלתי?
רוצה להגיד לכן משהו כנה:
כשיותר מידי מסתבכים עם מה לעשות ואיך ומה כדאי,
כנראה שמלכתחילה משהו לא ברור.
משי סטייל? בגדי משי בסטייל? יש לך בידול? בידול מדויק?
קדימה, לקשקש על דף אסוציאציות, לבנות סקיצות שתואמות את הבידול המדויק של החנות.
אולי זה נחמד שהלוגו יהיה ב’סטייל’, אבל יותר חשוב שהוא יהיה נכון ומדויק.
ומנסיון, כשהעבודה מלכתחילה ברורה, ההמשך ברור עוד יותר,
למה אני מתכוונת?
ברגע שיהיה לך הגדרה מדויקת לבידול,
אוטומטית תהיה לך סקלה מסוימת של צבעים שאך ורק היא מתאימה….
ואז, במקום לחפש סתם ‘מה יפה’, ובמקום באמת לשבור את הראש על מה שיפה,
פשוט עושים את מה שנכון.
כשעושים את מה שנכון, זה יוצא גם מה שיפה.
כשעושים את מה נכון, גם פחות מסתבכים ויותר ממוקדים.
אחד החסרונות הנוספים שיש לעבודה שמלכתחילה לא בנויה בצורה מדויקת,
היא לא רק שהיא לא מצליחה בשטח,
(כי אנשים יכולים בפעם הראשונה להתלהב להכנס לחנות שהלוגו שלה מושך, אבל דעת הקהל לא נבנית מפעם אחת. אם לא ברור ללקוחות מה יש לחנות להציע ולתת להם במדויק, החנות מאבדת את הלקוחות שיכלו להיות לקוחות קבועים. )
אלא היא הרבה יותר נסחבת ונמשכת, נמרחת ומבולבלת.
איך אפשר לעבוד באוויר? בלי לדעת מה הצעד הבא שלי?
עיצוב זה המון חופשיות, המון יצירתיות, אבל עם כללים מאוד מאוד ברורים, של שלב אחרי שלב.
אני חושבת שכמעצבת גרפית זה התפקיד המדויק שלי,
לכוון את בעלת העסק לשאול את השאלות הנכונות על מנת להוציא לה תוצר שבסוף יביא לה לקוחות.
ככה, העבודה שלי קלה יותר, ומצליחה יותר.
ועוד טיפ יהודי קטן,
כשאני עושה עבודות מיתוג, אני אומרת אם מסתדר לי תו”כ כמה פרקי תהילים, אם לא אז לפני או אחרי.
כי אני כגרפיקאית יכולה לעשות עבודת חקר מדהימה, מדויקת, מתאימה, ונכונה,
אבל בלי ס”ד אף עסק לא מצליח.
אז אני מתפללת, בפשטות, שהעסק הזה יצליח.
זו תפילה גם עלי:)
בהצלחה!
-
-
תודה תודה לכולן!!
לגבי השם של החנות- ככה קוראים לזה מזמן, עכשיו רק חידשנו את הלוגו.
הסלוגן זה בגלל שהחנות בתוך השכונה, והיא רצתה להעביר מסר שיש הכל בשכונה ולא צריך לרוץ לגאולה…. אני גם לא ממש אהבתי אבל הלקוחה התעקשה, בדיעבד אני חושבת שזה חמוד.שוב תודה לכן, גם לאלו שהגיבו באישי, עזרתן לי ממש.
-
אהבתי ממש ששמת את השם בשורה אחד נראה מעולה גם הצבעים גם הצורניות
-
-
Log in to reply.