חשיפה ראשונה, ולא רק לבני-ברקיות…
-
חשיפה ראשונה, ולא רק לבני-ברקיות…
מי לא מכירה את פתשגן בב”ב?!
שתקום!
מי לא אוהבת מיתוגים מושלמים?
שתקום!
אם את יושבת, כנראה שאת בינגו.
מזמינה אותך לסיבוב קצר בתהליך מרתק עם חנות הקונספט עד למתיחת פנים החדשנית והמרעננת
ולא. אני לא גורפת לידים 🤔 רק נבחרתי להוציא את הבשורה שלהם לעולם…
בריף בקטנה
פתשגן, חנות קונספט למתנות ואקססוריז.
מגוון מותגים, בעיקר למתנות הוקרה מפנקות. אבל גם והרבה לפינוק אישי.
קהל היעד:
גילאי 20-40.
בעלי טעם טוב, מכובד, חסידי, ורצון להוקיר ולכבד. כאלה המבינים עניין וחדשנות. אוהבים טרנדים וחידושים, ומעוניינים להשקיע בזה.
הקונספט:
<b style=”background-color: var(–bb-content-background-color); font-family: inherit; font-size: inherit; color: var(–bb-body-text-color);”>אופי- בשתי מילים: חדשנית ויוקרתית
ערך- לשדר טרנדיות וחדשנות עם מכובדות, אך בשום אופן לא מיושן
מטרה- ליצור נראות מזוהה עם החנות ובידול מחנויות מתנות מתחרות.
אוקיי, מתחילה…
אחרי מסע ההשראות והסיעור מוחות
הגעתי לסקיצות- היה לי די ברור שהמיתוג חייב לשדר בכל פה יוקרה, והן חדשנות וטרנדולוגיה.
הייתי צריכה להחליט על קונספט משלים.
החלטתי ללכת על שילוב של צורניות טרנדית וחדשנית וצבעוניות יוקרתית מה שבשום אופן לא יוכל לשדר משהו מיושן!
הנה התוצאה הסופית
Log in to reply.