מקווה שהבנתי מה שכתבת-
אבל אם היה צריך הסבר כזה ארוך להבין- משהו פה בעיתי.
בכל מקרה- אחת שמזמינה סדנה לצוות- לא מעניין אותה הפקות פרסום.
הפקות פרסום- היא פונה לחברות מזון
וסדנאות זה סדנאות.
זה בעצם שתי מוצרים שלה תחת אותה התמחות. אבל לא בטוח שכדאי שזה יופיע בלוגו כי זה עלול לבלבל.
במודעה עצמה אפשר לכתוב מה השירותים שהיא נותנת. בלוגו- לחפש סלוגן שמדבר את הערך שלה.
כי השם פטיפור- הוא די מובן. ולא מחייב שורת הסבר.
זוהי דעתי כמובן, תעשי כהבנתך.
לגבי לנקות יותר-
1. יש למעלה באייקון טפטוף של שוקולד שלדעתי מיותר שם. מה גם שזה לא נכון, כי טפטוף אמור להיות למטה ולא למעלה. וכן לא רואים אותו מספיק והוא עלול לסבך אותך בהמשך כי הוא לבן וה”סיבוב” חום, כך שכל רקע שיהיה מתחת כהה/ בהיר יצור בעיתיות מבחינת הנראות.
2. אולי זה בכוונה- כי זה יותר שוקולדי אבל בפטיפורים זה פחות נכון- מה מדובר? ה”סיבוב” החום היפה הזה הוא לא מדויק זה לא כמו ספירלה חדה, ובסתם אפיה- זה יכול ללכת, כי בד”כ זה אכן נראה כך, אבל בפטיפורים- הכל סופר מדויק וחתוך ואין מקום לסטיות- לכן זה פחות מתאים, וגם פחות מינימליסטי.
יצא לי ארוך, מקווה שעזרתי לפחות.
לילה טוב.