מודעה לחוות דעת
-
מודעה לחוות דעת
פורסם ע"י עדינה כהן גרפיקה on 06/12/2021 ב10:05 pmעדינה כהן הגיבה לפני 2 שנים, 10 חודשים 16 חברות · 71 תגובות -
71 תגובות
-
משתמש לא ידוע
חברהחברה06/12/2021 ב10:13 pmדבר ראשון מהמם!
נראה לי חסר פה צבע
אולי תוסיפי משהו שהאומנית הזאת ציירה
משהו שיותר ישכנע
ברגעים הראשונים לא קולטים על מה המודעה הזאת
וזה לא אמור להיות ככה
-
למודעה לחדרי ילדים, המבקשת לשדר ילדותיות, הייתי שמה צבעים ורדרדים יותר. הכתום קצת מלחיץ…
-
-
-
דווקא אני אוהבת את זה ככה
קו נקי ועדין
מאוד יפה!!!
-
-
משתמש לא ידוע
חברהחברה06/12/2021 ב11:27 pmדבר ראשון
זה כן נראה יותר טוב
אולי באמת תוסיפי צבעים למודעה
צבעים יותר חיים
-
משתמש לא ידוע
חברהחברה06/12/2021 ב11:33 pmלמה
הפונט מאד מתאים
רק חסר קצת למטה
-
משתמש לא ידוע
חברהחברה06/12/2021 ב11:52 pmהצבעים והפונט הקודמים פי אלף יותר יפים
אולי תוסיפי בקודם את המעבר העדין הזה למטה
-
אישית אני לא הבנתי את המודעה
מה זו מעצבת קירות?
אולי כדאי להוסיף כמה מילות הסבר באיזשהו מקום, אני לא הייתי מתקשרת רק בשביל לשאול מה זה אלא רק אם הייתי מבינה ומחליטה שזה מעניין אותי.
אציין שאני לא מבינה בפרסום ואולי זו כן דרך נכונה
בהצלחה רבה
-
-
המודעה הקודמת כבר טובה יותר…
אהההממ… המודעה לא מספיק משכנעת אותי…
-
יפה מאוד זה הרבה יותר ברור עכשיו,
עדיין לי אישית מפריע כמה דברים במלל
“רוצים להרגיש” פעמיים
אולי אפשר לשנות אחד נניח ל”מעוניינים לחוש”?
שוב נטו מההרגשה שלי.
וגם “אומנית המעצבת תעצב לכם קיר”
לי נשמע קצת חבל לכתוב ככה
נראה לי שכל מילה אמורה להסביר משהו שהמילה הקודמת לא הסבירה ופה אם תשימי לב חוזרים על אותו מסר בכמעט אותן מילים
מעניין אותך שאנסה לחשוב על ניסוח אחר ?
מקווה שזה בסדר שאני כותבת .. אני כותבת מצד הלקוח איך להפוך את זה למשהו מקסימלי
אבל בהחלט אני רואה בתכלס ולעניין גם מודעות הרבה פחות יפות מזו.
-
-
-
-
שלום עדינה היקרה,
מדהים השינוי המקצועי בין המודעה הראשונה לזו האחרונה. שמת לב?
יש כלל מאד חשוב במודעות כדי שיעבדו- להפסיק לדבר על עצמי ולדבר על הלקוח הפוטנציאלי:
בשתי אופציות:
1.להציף קושי שלו – ולתת לו מענה איכותי.
2. לגעת בעונג. לגרות את “הבלוטות”.
במקרה שלך זה יותר האופציה השניה והמשפט שנתת בהתחלה הוא מאד חזק. במודעה האחרונה מאד הקטנת אותו וזו בעצם הטעות. את המשפט האחרון- “אתם תהנו מחדר מפואר ונעים” צריך להגדיל ולשים ככותרת. ואפשר לשפר אותו ולעבד אותו עוד יותר.
תחשבי על האמא – שהיא הלקוחה האידיאלית שלך- מה היא מרגישה? למה היא רוצה חדר כזה? ותמשיכי עמוק יותר -מה היא רוצה להשיג דרך החדר המטופח שלה? (כי החדר זו לא המטרה הסופית- זה רק אמצעי) מה היא תרגיש כשיהיה לה חדר כזה? (הרבה כבוד, אמא טובה ומטפחת, סטייל, הבנות יזמינו חברות ויהיה שואו גדול- ייתן להן עוצמה, ביטחון, הרגשה טובה, אנשים מעודכנים)
ומבחינת העיצוב לדעתי מספיק תמונה אחת את זו הגדולה יותר – שם רואים באמת את האומנות ואם המיטות היפות וזה מושלם.
ובמקום הפנוי תכתבי את הכותרת שהחלטת.
הרבה הצלחה, עדינה!
-
-
וואי.. זה הרבה יותר טוב מהמודעה הראשונה.. “הבנות יזמינו חברות” מאד מושך ומשכנע.. נוגע בנקודה הרגישה של האמא שרוצה שבתה תהיה מקובלת בחברה!
-
-
אני הייתי כותבת אולי
חדר החלומות של הילדים שלך
אין כמו החדר שלי… קסם זה האוירה
החדר שלא תרצו לצאת ממנו
יותר כללי אבל כן פונה לצורך
לא הייתי כותבת מפואר במיוחד שזה כותב בפירוט
הצלחותתתתת!
-
את מדהימה, כמו תמיד.
אם הלכת לנקודה של- “לא תרצו לצאת ממנו” – מה זה ייתן לאמא? – שהיא זו שמחליטה כרגע על הרכישה?
שקט, כל המשחקים רק בתוך החדר- סדר בבית.
לכן את יכולה ללכת בכיוון של:
“הילדים לא רוצים לצאת מהחדר” או ” איפה הילדים? בחדר” ויותר טוב- “חדר לילדים מהחלומות שלך” – בבולט ובגדול. אפשר גם בתוך בועה של חלום אבל משהו ממש גדול.
ומתחת, בקטן יותר- “ולך- האמא יש שקט, סדר ורוגע בכל הבית.”
ובהסבר- קיר מעוצב שמעורר / נותן השראה למשחק מפותח יתרום לילדייך הרבה רוגע, שמחה וכיף גדול להזמין את החברים ולהנות משעת משחק מלאה בריגושים וכו’ וכו’.
ופירוט ברור ומקיף על העבודה בעצמה- אפשר אם אייקונים ברורים.
זה נראה לי כיוון מצוין.
מה אומרת?
-
פחות התחברתי לקטע של הרוגע והשלווה בכל הבית,
היתי מוסיפה משהו על סטייל, על יופי שזה מוסיף לחדר
הבנו את הקטע של הילדים בואו נדבר קצת גם על העיצוב
וכך זה יפנה גם לאמהות “המשקעניות”
וגם לאלו שאוהבות חדרים וואו
לא ?
Log in to reply.