מודעה לחוות דעת
-
תודה עדי,
אני מתלבטת אם המשפט- ולך האמא… חשוב או שאפשר לוותר עליו.
כי לא כתוב כאן שהילדים לא יצאו מהחדר- אז ההמשך לא כ”כ קשור. או להוסיף משפט מקשר בינהם בסגנון של- הילדים משחקים בחדר החלומות ולך יש שלווה… או בכלל לא לכתוב את זה.
אגב נראה לי שאפשר לוותר על הפיסוק בכותרת. אולי ככה: חדר לילדים – מהחלומות שלך.
כמה עיבוד ומחשבה מאחורי מודעה אחת. וואו. הקוראים בוודאי ירגישו את זה.
ממליצה לך- להראות ללקוחות פוטנציאלים לפני הפרסום ולבדוק את התגובה שלהם- התלהבות? הבינו את המוצר? מעוניינים לרכוש?
-
-
משתמש לא ידוע
חברהחברה07/12/2021 ב3:40 pmוואו
מהמם
זה הזוי איך הכל שונה מהסקיצה הראשונה…
-
-
עדינה, אל תחשבי שכבר סיימת…
ומה עם הצבעים? את סגורה עליהם?
הם באמת מאד משדרים ילדותיות אבל פחות סטייל ויוקרה (הכתום בכל אופן)
וגם הפונט של המלל בצד כדאי שיהיה יותר מסודר ומקצועי ולא בפונט של הכותרת. תנסי גם עם יישור לימין ולא ממורכז.
שיגעתי?
-
עדינה עיצוב פשוט מדהים,
אני עקבתי אחרי כל התהליך, מיוחד!!!
אני חושבת שלגבי הצבעים לא הייתי נוגעת, אני לא חושבת שהם מדי ילדותיים.
את האייקון שליד הפרטים האישים הייתי מורידה, לדעתי הוא מיותר.
בקיצור עלי והצליחי!!!
-
-
משתמש לא ידוע
חברהחברה07/12/2021 ב11:38 pmיותר יוקרה
נראה לי קודם היה יותר ילדותי
אבל לא יודעת לומר שנהם מאלפים
-
משתמש לא ידוע
חברהחברה07/12/2021 ב11:40 pmאבל זה פשוט הזויי….
תראי את הראשון ותראי את האחרון….
-
נכון צודקת דבורה,
תראי איך סיעור מוחות עוזר לעצב מודעה נכון,
אני עיצבתי את הראשון, וזה היה נראה לי מושלם, ועשיו אני רואה את האחרון וזה פשוט מקצועי יותר
מדהים!!!!!!
-
-
מודעה יפה מאוד ותהליך מרתק.
הייתי מנסה להוריד את החום לגמרי ולהשאיר את הטקסט על הרקע הלבן והטקסט בצבע הכחול כהה ואולי מעט יותר גדול.
כך יהיה פחות עמוס, וההסבר פחות יבלע.
-
יש משהו במה ששבוע הכתר אומרת:
מענייין לראות איך זה יצא.
-
-
וואו,
שאפו גדול, עדינה!
1. את הטקסט בצד הייתי עושה מיושר לימין.
2. האיקונים למטה נראים לא באותו גודל.
3. האיקון ליד השם נראה לי מיותר- שלא יראה שאת צבעית…
4. ושוב לדעתי בכותרת יותר נכון בלי סימני פיסוק.
-
הקטע הוא שיינדי, שאני כן צבעית
אבל אומנותית!, אני לא רוצה שיחשבו שזה טפט, אני עושה להם אומנות עם צבעי קיר על הקיר, וזה הדבר המדהים כאן!
לכן אני רוצה להעביר את התחושה שאני עובדת עם צבע, וכתוב להם שזה קיר שנותן השראה, וגם התמונה מראה בדיוק את התוצאה.
אז נראה לך שיבינו בלי האייקון?
-
-
-
דווקא אהבתי את הצבע החום- זהב. אולי גם את הטקסט אפשר בחום. ואת כל התוכן השמאלי באותו גודל רק לשחק עם ההדגשות.
לגבי הדלי צבע ממש מתלבטת.
נכון שזה מסביר אבל זה הורס את הסטייל היוקרתי.
אולי תתני משפט הסבר על העבודה בעצמה. איך זה עובד בפועל.
לדוגמא: פגישת יעוץ בבית הלקוחה, מדידות, סקיצות, צביעה גימורים וכו’ (מה שקורה באמת).
זה ייתן הסבר מאד ברור לאמא – גם מבחינת זה שהיא יודעת לקראת מה היא הולכת וגם מה כלול במחיר.
אם זה מוצר חדש את יכולה גם לתת מבצע או דחיפה ע”י הנחה עם הגבלה כמו: 5% הנחה ל-5 מזמינות ראשונות.
לא חייבת- אבל זה עובד מצוין. וממריץ להזדרז לסגור.
ואפילו אם יהיו הרבה טלפונים של התעניינות- זה גם טוב כי עלית למודעות (בשורוק). ובשיחה עצמה את תמשכי ותגרי אותם לסגירה ע”י שתספרי לה איזה טוב וכיף המוצר הזה. מה זה יתן לה. איך היא תרגיש אחרי זה. עם הרבה הרבה התלהבות.
וזה כבר נושא בפני עצמו.
-
-
-
Log in to reply.