מיתוג רעיונות וסיעור מוחות
-
מיתוג רעיונות וסיעור מוחות
בתהליך בניית הלוגו, צריכים לשים דגש גם על קהל היעד אליו אנו מעבירים את המסר.
יש פעמים שהקהל יעד רחב ומאד לא ממוקד אבל מקל על האפיון כמו גברים – נשים, ילדים – מבוגרים.
לרוב יש צורך במיקוד פרטני יותר.
כעת אני עוסקת במיתוג שקהלי היעד שלו זהים ברוב המאפיינים מלבד עיסוק שונה מעט באותו תחום.
כדי לסבר את אזניכן- כמו: מאפיינת אתרים – בונת אתרים. שתי תחומים אחד יותר עיצובי השני יותר ריאלי.
איך מביאים לידי ביטוי בלוגו 2 קהלי יעד זהים אבל שונים?
האם אפשרי לדייק עד כדי כך?
מה אומרות?
Log in to reply.