יצא לי לאחרונה לסיים מיתוג ללקוחה שהיא מטפלת רגשית לילדים.
היה לה חשוב מאוד גם כמה וכמה ערכים.
וסתם ככה, שטיפול רגשי הוא ‘רוחני’ מופשט, ולכן זה גם מורכב יותר, ככה שאני ממש מזדהה עם הקושי שלך.
משתפת אותך בלוגו המקסים שיצא וב”ה הלקוחה מאוד מרוצה.
זה דרש המון המון סקיצות נסיונות ושילובי צבעים עד שהגענו לתוצר הסופי.
הבריף זה מה שנתן את הדיוק.
לכן לכי צמוד אליו.
תשאלי אותה שאלות כאילו היית לקוחה טרדנית😊
כמו- מה בדיוק למדת? איפה למדת?
במה את מטפלת? במי?
איך את מטפלת? מה בדיוק הגישה? (לכי לגוגל אח”כ תקראי על זה חומר)
מה לקוחה מרגישה כשהיא באה אלייך לטיפול? מה היא מרגישה שנתת לה?
היא ממליצה עלייך? למה היא ממליצה?
מה את (הלקוחה שלך) חושבת על העסק שלך? מה האני מאמין שלך?
שבי עם הכל, יהיה לך ברור מה הבידול שלה.
לכי צמוד אליו (בעקשנות… אין מה לעשות… בעז”ה יצא לך מהמם בסוף)
(אני תמיד מזהירה את הלקוחות שלי בצחוק שלא יבהלו מהשאלות, לא באתי לחפור סתם, באתי להוציא אותה מנצחת)
אח”כ זה לחפש כמה סמלים שימחישו את הרעיון שלה ואז לנסות ליצור שילוב מעניין.
אחרי כל המילים מצרפת לך כאן את הלוגו שלה.
יפהפה, ייחודי, מקורי ונעים לעין☺
מה רואים בו? לא צריך הרבה מילים מיד מבינים, שושנה נפתחת, אבא אמא ילד.
זה הבידול שלה, שהיא מעניקה שילוב ייחודי מאוד של הנחיית ההורים וטיפול בילד שיביא אותו לפריחה.
צבעוניות צעירה וזורמת.
(אגב זה כרטיס ביקור שעשיתי בו חריץ כמו ענף, שאפשר להעלות עליו עיגול ובו כתוב משפט מעצים
להמחיש כמה אנחנו ההורים יכולים לעזור לילד להתפתח מהקושי)
הרבה הרבה הצלחה