אני משכללת:
כמות טקסט
כמות אובייקטים (למשל פרסומת לסופרמרקט, עבודה שחורה ויוצר מסובכת)
אם קיבלתי אלמנטים אז כמה עיבוד וצריבה
מה הלקוח מדמיין (פוטושופ מטורף? או מודעה סטנדרט)
דד ליין (מהרגע ללהרגע מתומחר יותר)
באופן כללי איני נותנת מחיר אף פעם לפני שיחה טלפונית.
אח”כ יש אי הבנות ועוגמות נפש שלרוב יוצאות בהפסד לגרפיקאית ולא ללקוח (כמה מוזר…)
אם את מכירה את הלקוח או שהאוזן שלך רגישה את יכולה גם לחשבן ולצפות את האופי הנודניק שלא ירגע עד שיוציא אותך ב10 שקל לשעה.