תגובות הפורום שנוצרו

  • מירי רוט

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    04/12/2022 ב3:23 am בתגובה ל: זקוקה ליועצת עסקית שעושה סדר בראש:)

    שלום ציפי

    אני יועצת עסקית עם ותק של כעשור

    מה שכתבת מיד משך את תשומת ליבי

    כיון ש“את עושה סדר בראש” זה המשוב הכי פופאלרי

    שאני מקבלת מלקוחות שלי:)

    רגע לפני הצעות מחיר…

    חשוב להבין שלא מחיר הוא זה שקובע

    אלא התועלת מהפגישה והייעוץ.

    כמה טיפים לפני בחירת יועץ עסקי:

    1. חשוב שתהיה אינטראקציה אישית לפני התהליך.

    שיחת אבחון מעמיקה בטלפון או בפגישה.

    גם אם שמעת המון המלצות, חשוב שתחווי בעצמך

    את היועץ ותרגישי כימיה ואמון.

    2. כדאי להכין רשימת שאלות ונושאים למיקוד

    לפני השיחה, כך שתוכלי להתרשם מהיועץ ב”לייב”

    על נושאים שבאמת בוערים לך

    ותכירי את צורת החשיבה והגישה שלו לעסק שלך.

    3. יש 2 גישות עיקריות בייעוץ.

    אחת שממוקדת בעסק, במשימות ובתאוריות.

    גישה זו תראה אותך כעובדת בעסק

    ופחות תתחשב באופי ובערכים שלך

    אלא בעיקר בקידום התוצאות העסקיות.

    שניה, שממוקדת בבעלת העסק

    ורואה בעסק אמצעי להתפתחות שלך

    וככל שאת מתעצמת וגדלה

    כך יש לך יכולת להגדיל את העסק משמעותית.

    הגישה הראשונה מתאימה לטיפוסים שאני מכנה אותם X

    משימתיים, מטרתיים, פחות רגשיים ומעמיקים

    שקל להם לבצע משימות ויכולים להתעלם מעצמם

    למען מטרה עליונה חשובה.

    הגישה השנייה מתאימה לטיפוסים שאני מכנה אותם Y

    שהם עמוקים, רגישים, חייבים להבין מה שעושים

    חייבים להתחבר לסגנון, ולא מסוגלים לעשות משהו

    אם לא מבינים לעומק או שסותר להם ערכים אחרים.

    חוויה מתסכלת מיועץ עסקי

    עשויה לנבוע לא מחוסר מקצועיות

    אלא מחוסר התאמה בסגנון ובגישה.

    שהקב”ה ינחה אותך לעצה וליועצת המתאימה:)

    שלך,

    מירי רוט – מובילה עצמאיות להרוויח בס”ד בכבוד ממה שאוהבות לעשות

    ולהנות מזמן פנוי לעצמן ולמשפחה

    054-5731184

    academy4biz@gmail.com

  • מירי רוט

    יעוץ אימון והנחיה
    חברה
    01/12/2022 ב2:16 pm בתגובה ל: משווקת, מפרסת, בעלת רשימת תפוצה- אשמח לעזרה

    כולם התחילו מאפס….

    כמה טיפים לפתיחת והגדלת רשימת תפוצה מאפס:

    1. ראשית חשוב להגדיר את קהל היעד של הרשימה, ומה מטרת הרשימה: מידע ללקוחות? שיווק ומכירות? העברת מסרים?

    חשוב לשמור על מוטיב מרכזי של קהל היעד שלך

    כיון שרק כאשר מי שברשימה שלך מקבל מסר שרלוונטי אליו הוא ישאר אצלך, אחרת ירגישו שאת “חופרת” ויסירו עצמם בהמוניהם.

    משימה: תגדירי את מטרת הרשימה ומי קהל היעד שלך.

    2. חשוב לנהל את הרשימה ממערכת דיוור מסודרת מכמה סיבות.

    ראשית זו הדרך היחידה לעמוד בחוק הספאם.

    שנית, יש מגבלה כמה את יכולה לשלוח מהמייל הפרטי שלך

    שלישית, יש לך יכולת פילוח וניתוח נתונים שזה חשוב ללמידה ושיפור

    רביעית זה פשוט בנוי לאוטומציות במקום שתעבדי ידנית

    3. איך מביאים את הנרשמים הראשונים?

    הרעיון הוא שיש פה סחר חליפין – את רוצה את המייל של הנרשמים. נכון?

    אז תציעי להם משהו מעניין בתמורה.

    למשל בתחום שלך: “10 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שיפוץ והרחבת הדירה שיחסכו לכם המןן כסף, זמן וכאב ראש” (כדאי לך לכתב כותרת יותר אטרקטיבית זה רק לרעיון:)

    בתוכנה של מערכת דיוור (רב מסר, שלח מסר, סמוב וכו’) יש לך אפשרות לעצב בקלות דף נחיתה

    מטרת הדף הזה היא לתווך בינך לבין הנרשמים.

    כלומר, כל מי שרוצה את המדריך שלך, ישים את המייל שלו בדף הנחיתה.

    ואז יקרה קסם החליפין: את מקבלת לתוך המערכת את המייל של הנרשם באופן חוקי והוא מקבל ידע שווה זהב.

    את דף הנחיתה הזה את מפרסמת בכל מקום אפשרי:

    – לחברות ולקוחות שלך במייל

    – בק. ווטספאפ ביום פרסום

    – לבקש מבעלות רשימה לקהל יעד דומה לשלך שיפרסמו עבורך תמורת תשלום סמלי או שתחזירי להן כשרשימה תגדל

    – בחתימה במייל

    וכו.

    את יכולה גם להשתתף בירידים דיגיטליים, כנסים דיגיטליים, או לצרף כמה בעלות רשימה סביב אותו ענין וכל הנרשמות למשהו משותף שאתם עושות מצטרפות גם אלייך.

    4. רשימת תפוצה זה דבר שכל הזמן בתנועה. אנשים מסירים את עצמם. אל תפגעי. זה לא אישי

    להיפך, תשמחי שאת לא צריכה לשלם על מי שלא רלוונטי לו, וגם את לא חופרת לאף אחד שלא בעניין.

    לכן גם חשוב כל הזמן להגדיל את הרשימה וברגע שתהיה לך כזאת את תהיי מודעת לעוד הזדמנויות.

    5. מערכת דיוור עולה כסף, יחסית זה שיווק זול. אבל ככל שהרשימה גדלה יש עלויות. לכן חשוב לוודא שהרשימה שלך איכותית. עדיף קטנה ומדוייקת מאשר ענקית והרוב לא פותחים.

    6. רב מסר את יכולה לקבל בין שבועיים ל-3 חודשים בחינם התנסות ואחר כך זה בתשלום.

    שלח מסר את יכולה לקבל 250 נרשמים ראשונים בחינם ל-5 שנים. יותר מ250 ו5 שנים זה בתשלום.

    7. חשוב לדעת שאחזקת רשימה זה זמן ועבודה.

    מיילים לא איכותיים לא נפתחים, לא נקראים, ובטח שלא מחזירים את ההשקעה.

    8. אם את רואה את עצמך מתאימה, פשוט תנסי, תתחברי בחינם לאחת המערכות, תשחקי עם המערכת, תשלחי לעצמך, ומשם הדרך להצלחה הרבה יותר קלה.

    אם עזרתי, אשמח לתגובה מכל אחת:)

    שלך

    מירי רוט – מובילה עצמאיות להתפרנס בכבוד ממה שאוהבות לעשות ולהנות מפנאי לעצמן ולמשפחה.

    academy4biz@gmail.com

    054-5731184

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: zviabarak26@gmail.com

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן