תגובות הפורום שנוצרו

Page 8 of 11
  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    27/03/2023 ב2:12 pm בתגובה ל: מה טולי יבחר לאפיקומן? הפתעה אמיתית!!!

    מתיקות של בובה יהודית!

    לדעתי הוא אוכל את קופלה בלי מלח.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    28/02/2023 ב6:04 pm בתגובה ל: חופשי חודשי – אדר

    והנה שלי

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    10/02/2023 ב12:18 pm בתגובה ל: פונט חינמי

    אם את מנויה באדובי, אז כן.

    את יכולה להתקין לך דרך הממשק של אדובי, זה יופיע לך רק בתוכנות של אדובי

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    24/01/2023 ב11:20 pm בתגובה ל: חופשי חודשי – שבט

    (פעם חשבתי שזה יהיה הלוגו שלי. זה לא, אבל זו עוד תחנה בדרך 🙂 )

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    27/10/2022 ב5:14 pm בתגובה ל: שחור-לבן באילוס

    יש דרך נוספת, הרבה יותר קלה ופשוטה:

    בוחרים את האובייקט הצבעוני > אדיט > אדיט קולור > קונוורט טו גרייסקייל.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    20/10/2022 ב3:57 am בתגובה ל: מחפשת לקנות ספרי עיצוב ויצירתיות יד 2

    אני רק תוהה איך אפשר להעלות הנה מסמך PDF שגודלו לפחות 16 מ”ב.

    הורדתי שני עותקים של הקוד היצירתי (וזה חינם, אגב, לגמרי), אחד מהם – לכאורה – מצונזר.

    אבל הם שוקלים, או-הו שוקלים!

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    20/10/2022 ב3:27 am בתגובה ל: מחפשת לקנות ספרי עיצוב ויצירתיות יד 2

    אינלי מושג, אני הורדתי לא זוכרת מאיפה. מפרוג, כנראה, לפני שניםםם.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    19/10/2022 ב11:28 pm בתגובה ל: מחפשת לקנות ספרי עיצוב ויצירתיות יד 2

    יש לי אותו בPDF.

    החסרון – הנקיון שלו לא משהו.

    (לא פרוץ במוצהר עד כמה שאני זוכרת, אבל גם לא סמל הטוהר והנקיון.)

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    19/10/2022 ב3:57 am בתגובה ל: צביעה על קרטון

    איזה סוג קרטון?

    את יכולה דבק UHU, דבק מדביכל, וכל הסוגים האלו. הם נוזליים, אבל יש להם פיה יעודית שנותנת לך שליטה על צורת השפיכה של הדבק.

    אם את ממש לא רוצה דבק נוזלי, את יכולה דבק סטיק.

    לא לוקחת אחריות על חוזק התוצאה 😉

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    30/09/2022 ב1:05 pm בתגובה ל: אשמח לשמוע את חכמת האמניות

    אני מניחה שבית פרטי שמבקש יצירת אמנות, זה משהו בסטייל רציני.

    חושבת פה, שכדאי בהחלט לדבר על ביטוח היצירה, וגבייה של סכום יותר גבוה מאשר השכרה לחללים ציבוריים.

  • הסדנאות שלה נהדרות, מנסיון אישי.

    והיא בהחלט משווקת את עצמה, אבל נותנת המון ערך בדרך. זה לא סתם שידור זול וריק ללא תוכן.

    ותדעו, כל שידור כזה שווה המון כסף!

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    30/09/2022 ב1:02 pm בתגובה ל: קבלו את האתגר הבא!! שיתוף כרטיס אמנותי

    איידי וייס, עוסקת בכל מה שקשור לאמנות. גם עבודת יד (היי, אין כמו!) וגם עבודה ממוחשבת.

    כרגע גם סטודנטית לעיצוב תעשייתי, אז זה בכלל חגיגה.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    14/09/2022 ב12:16 am בתגובה ל: עוד 12 נשים ואנחנו מתחילות בהרצה מדהימה

    נשמע מעולה!

    מה זאת אומרת “סדנה”?

    שידור בזום? סדנה בPDF?

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    10/11/2021 ב12:22 am בתגובה ל: בקשה לעזרה והכוונה

    ציור זה מקצוע של עצמאים. איך קובעים מחירים? כל אחד יש לו את המחירון הפרטי שלו. יש את רחלי דויד שסיפרה לי פעם שהיא מציירת הרבה ובזול, ויש את היקרות, כמובן. יש את יוני גרשטיין שהוא יכול להרשות לעצמו לקחת יקר (לא שיש לי מושג כמה הוא באמת לוקח) כי בכל מקרה מי שירצה אותו ישלם עליו, ויש את האנונימיים המוצלחים שצריכים לתזז על החבל הדק בין ‘לעוף על עצמו’ לבין לא למכור את עצמו בזול.

    כמה זמן לוקח להכנס לשוק? זה רק סיעתא דשמיא. בגדול, אלו שפרסמו את העבודות שלהן ושלחו במייל והעלו בפורומים ונתנו להשתמש בחומרים שכבר שלמו עליהם ואין עליהם זכויות יוצרים – הצליחו די יפה להכנס לשוק. אלו שבהולים על החומרים ברמה של לשים חתימות מים, אלף אזהרות, טשטושים, העלאה בפורמט נמוך עד כדי חוסר אפשרות להתרשם – אנשים פחות מסתכלים עליהם.

    אני לא באה לעודד הפקרות. בכלל לא! תמיד יש את אלו שימצאו את הפרצות ויקחו חומרים בלי רשות, ועוד יבקשו אחר כך רשות למפרע על השינויים… אבל רוב הציבור הוגן, ואפשר לסמוך עליו. מצד שני – תמיד אפשר לפרסם את העבודות שפחות אכפת לך שיסתובבו בשוק ויעשו לך עבודת פרסום חינמית.

    יותר בפרטות לעניין המחירים: יש מחירון לפי סוג ציור, לפי הצביעה שלו (שחור לבן או צבעוני), לפי הפורמט, לפי המורכבות. ככל שהמיומנות עולה, התמחור נהיה פחות מסובך לחישוב.

    ספציפית לך:

    במסגרות שלומדים איור דיגיטלי – הלימודים מתחלקים ל3 בחלוקה גסה: הציור הידני, בו מביאים את קבוצת הלומדות לרמה אחידה של ידע, ומוסיפים מיומנויות וסגנונות ציור, לומדים איך להגיע לסגנונות רצויים בצורה מודעת, איך להעתיק מתמונות, איך להפוך איור ריאליסטי לקומי. בשני החלקים האחרים – לומדים תוכנות: פוטושופ ומנגה (מנגה, או קליפ סטודיו. שניהם מאותו בית יוצר, השני הוא הרחבה של הראשון + אופציות להנפשה)

    עיקר הלימוד הדיגיטלי מוקדש לאמן את היד לצייר על משטח הציור. מקבלים הרבה תרגילים מסוגים שונים, לומדים על שליטה בממשק הצבע של התוכנה, מחיקות והוספות, וכל מיני דברים שמסייעים מאד למאייר. ועדיין – מי שמעולם לא נגעה בלוח דיגיטלי – יהיה לה די קשה להוציא ציורים מושלמים בקלות ובמהירות מאשר מי שיש לה את הידע הזה כבר.

    ההמלצה האישית שלי: לקנות לוח דיגיטלי מסוג טוב (בכלל לא חייב של אריג’נט!), להעיף (לא פחות!!!) את העכבר ולהשתמש בעט ובלוח גם בתור עכבר.

    במקביל, אם רמת הציור הידני שלך טובה – עדיף לך ללמוד עיצוב גרפי ולקבל כלים שונים (גם ברמת הידע וגם ברמת התוכנה) שיסייעו לך הרבה יותר אחר כך, מאשר ללמוד רק את הנישה הצרה של האיור.

    אם תרצי בכל אופן – תוכלי תמיד להשלים את הנישה של התוכנה בכמה שיעורים פרטיים. מנגה היא לא תוכנה שקשה ללמוד אותה, מספיק שיש לך ידע בתוכנות אדובי, ותוכלי להשתלט גם עליה בקלילות.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    24/10/2021 ב12:23 am בתגובה ל: שיתןף לביקורת

    את ממתגת מישהי בשם ‘בלימי ורטהיימר’.

    דבר ראשון, תבררי היטב איך כותבים את השם באנגלית.

    דבר שני, עבור מה המיתוג? חנות בגדים? קונדיטוריה? מאפרת? בעלת סלון כלות? בעלת הלבשה אישית?

    אני לא רוצה להגיד כלום על הלוגואים לפני שאדע למה הם מיועדים, כי בעיני בכולם מושקעת עבודה ומחשבה, אבל זה גם סוג של לירות חיצים באויר ולקוות שאחד מהם יפגע במטרה.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    01/09/2021 ב3:22 pm בתגובה ל: התמודדות עם מאמרים באנגלית בתחום האפיון UIUX

    הברקה!

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    01/09/2021 ב3:18 pm בתגובה ל: קידום אתרים

    למדתי קידום אתרים.

    בגדול, זו עבודה עקבית ודי משעממת… אבל בלי זה – אתרים אנמיים שוקעים במצולות האינסופיים של ים האינטרנט. תפקידם של מקדמי האתרים – זה להעלות תוכן מעניין ואטרקטיבי. תפקיד בעל העסק – לספק לו את החומר, לבנות קהילת גולשים תומכת שגם יוצרת טראפיק (תנועה) בתוך האתר.

    מקדם אתרים שקראתי מאמרים נהדרים שלו ועושה עבודה מעולה זה דניאל זריהן. זה הלינק לאתר שלו: https://danielzrihen.co.il/, ובקידום האורגני הוא הראשון בגוגל! וזה אומר, שהוא יודע לעבוד. כי להגיע לעמוד הראשון זו עבודה סיזיפית, מתישה ותחרותית, והמקום הראשון והנחשק (כמובן, לאחר הממומנות…) – זה בכלל הישג מדהים. קידום אתרים מתבסס על מילות מפתח שמשתמש מחפש. הוא נמצא ראשון בקטגוריה של “קידום אתרים”, וזה מונח באמת, אבל באמת! קשה. כל בונה אתרים מנסה ‘לבנות’ על המונח הזה, ולחתור דרך כל אנשי המקצוע למקום הראשון במונח הנפוץ הזה – זה באמת הישג מדהים.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    01/09/2021 ב3:14 pm בתגובה ל: עיצוב אתרים

    @menucha , אני רוצה לדייק אותך עוד יותר:

    כתבת מדוייק על העיצוב, אבל לפני שלב העיצוב יש שלב קודם, והוא – האפיון. בשלב הזה אנחנו מבינים למי מיועד האתר, מי אמור להשתמש בו (מגדר, שיוך סוציואקונומי וקהילתי, גיל, אופי, ועוד, לא זוכרת עכשיו), מתי, ועל איזו פלטפורמה. לפי המסקנות האלו – קל מאד להסיק איך לתכנן את כל העיצוב והבניה מראש, איפה למקם כל אלמנט, ואיך ‘להזרים’ את המשתמש בפלטפורמה בצורה הכי נוחה, זורמת – ולא נתקעת.

    ברור שמותר למעצבת להתייעץ עם המתכנתת, ולמתכנתת להתייעץ עם המעצבת… אבל כשיש רק איש מקצוע אחד מהם שעובד על פרוייקט בלי שיתוף של רעהו, ובלי אפיון (על פי רוב – זה תפקיד המעצבת) מראש – התוצאה נראית פיגוע עיצובי קטסטרופלי. האתר/ אפליקציה/ תוכנה לא זורמים, לא מבינים מה ואיך עושים דברים, למה משמש כל דבר, וחוית השימוש המתסכלת מונעת, בסופו של דבר, לחזור להשתמש שוב בפלטפורמה.

    יש אתרים עתיקים שלא התרעננו עדיין, והשימוש בהם מעצבןןןן. שמתן לב שכל האתרים הממשלתיים עברו אפיון ועיצוב מחדש? בדיוק בגלל זה.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    29/08/2021 ב12:04 pm בתגובה ל: עיצובי כרטיסי ברכה בחומרים מעניינים

    תתמקדי!

    אפשר קולאז’, אפשר סקראפ, אפשר קוילינג, אפשר ציור במים ואפשר גם ציור על בסיס רויאל אייסינג.

    סתם זרקתי לך טכניקות. כשאת מחברת טכניקה + מטרה ומוסרת אותו בצורה מעניינת – את מקבלת סדנה 🙂

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    23/08/2021 ב9:47 am בתגובה ל: נטפרי + figma

    אישית, עדיין לא.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/08/2021 ב9:13 pm בתגובה ל: מה ההבדל בין מתכנתת מתחילה למתכנתת מתקדמת?

    מרשות לי להוסיף משהו דווקא מכיוון של מעצבת (וזה נכון גם לי עצמי אישית…)? למדתי UX/UI, והיו לי אינטרקציות עם מתכנתות.

    מתחילה ננעלת בעמדה שלה וחוששת למקום שלה.

    מתקדמת זורמת הרבה יותר בנינוחות עם המצב, הדרישות, מעלה פתרונות שעשויים להשתלב טוב, מסכימה להוריד ראש ולהבין שמה שהיא מציעה – זה רק פן אחד בפרוייקט, ויש עוד פנים לעניין, ולא תמיד זה משתלב זה עם זה.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/08/2021 ב9:05 pm בתגובה ל: דחוף!! אייקון לחדשנות, או חווית משתמש

    השאלה שלך לא מספיק ספציפית בשבילי… חויית משתמש זה סגנון של הגדרות, אולי בתוספת אייקון של הברקה או כוכב.

    בעצם, הכוכב המבריק הזה מאד משדר חדשני ומבריק, תוכלי לשלב אותו בכל אייקון.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    21/10/2022 ב1:18 pm בתגובה ל: מחפשת לקנות ספרי עיצוב ויצירתיות יד 2

    נטפרי יחסמו 🙁

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    19/10/2022 ב3:58 am בתגובה ל: צביעה על קרטון

    ממליצה גם על אקריליק.

    חלק מהמעלות שלו – שהוא מתייבש בצ’יק ומכסה שטחי ענק בכמות פיצית של צבע.

    חלק מהחסרונות שלו – שאם הוא מטפס על בגד – הבגד הולך לפח. לתשומת לב.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    24/08/2021 ב12:54 am בתגובה ל: עיצוב קולאז’

    אם זו החלטה מושכלת, ואת יודעת להסביר אותה – אז מצויין מה שאת עושה!

    זה לא מה שעלול להפיל אותך.

    וצל”ש לדיוק העסקי שלך.

Page 8 of 11

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: zviabarak26@gmail.com

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן