איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםתגובות הפורום שנוצרו
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה27/03/2023 ב2:12 pm בתגובה ל: מה טולי יבחר לאפיקומן? הפתעה אמיתית!!!מתיקות של בובה יהודית!
לדעתי הוא אוכל את קופלה בלי מלח.
-
אם את מנויה באדובי, אז כן.
את יכולה להתקין לך דרך הממשק של אדובי, זה יופיע לך רק בתוכנות של אדובי
-
-
יש דרך נוספת, הרבה יותר קלה ופשוטה:
בוחרים את האובייקט הצבעוני > אדיט > אדיט קולור > קונוורט טו גרייסקייל.
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה20/10/2022 ב3:57 am בתגובה ל: מחפשת לקנות ספרי עיצוב ויצירתיות יד 2אני רק תוהה איך אפשר להעלות הנה מסמך PDF שגודלו לפחות 16 מ”ב.
הורדתי שני עותקים של הקוד היצירתי (וזה חינם, אגב, לגמרי), אחד מהם – לכאורה – מצונזר.
אבל הם שוקלים, או-הו שוקלים!
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה20/10/2022 ב3:27 am בתגובה ל: מחפשת לקנות ספרי עיצוב ויצירתיות יד 2אינלי מושג, אני הורדתי לא זוכרת מאיפה. מפרוג, כנראה, לפני שניםםם.
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה19/10/2022 ב11:28 pm בתגובה ל: מחפשת לקנות ספרי עיצוב ויצירתיות יד 2יש לי אותו בPDF.
החסרון – הנקיון שלו לא משהו.
(לא פרוץ במוצהר עד כמה שאני זוכרת, אבל גם לא סמל הטוהר והנקיון.)
-
איזה סוג קרטון?
את יכולה דבק UHU, דבק מדביכל, וכל הסוגים האלו. הם נוזליים, אבל יש להם פיה יעודית שנותנת לך שליטה על צורת השפיכה של הדבק.
אם את ממש לא רוצה דבק נוזלי, את יכולה דבק סטיק.
לא לוקחת אחריות על חוזק התוצאה 😉
-
אני מניחה שבית פרטי שמבקש יצירת אמנות, זה משהו בסטייל רציני.
חושבת פה, שכדאי בהחלט לדבר על ביטוח היצירה, וגבייה של סכום יותר גבוה מאשר השכרה לחללים ציבוריים.
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/09/2022 ב1:03 pm בתגובה ל: אומנית! מה את מתכננת לסוכה? מחר סדנה במתנה איך לשדרג את הסוכה! | פרסוםהסדנאות שלה נהדרות, מנסיון אישי.
והיא בהחלט משווקת את עצמה, אבל נותנת המון ערך בדרך. זה לא סתם שידור זול וריק ללא תוכן.
ותדעו, כל שידור כזה שווה המון כסף!
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה30/09/2022 ב1:02 pm בתגובה ל: קבלו את האתגר הבא!! שיתוף כרטיס אמנותיאיידי וייס, עוסקת בכל מה שקשור לאמנות. גם עבודת יד (היי, אין כמו!) וגם עבודה ממוחשבת.
כרגע גם סטודנטית לעיצוב תעשייתי, אז זה בכלל חגיגה.
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה14/09/2022 ב12:16 am בתגובה ל: עוד 12 נשים ואנחנו מתחילות בהרצה מדהימהנשמע מעולה!
מה זאת אומרת “סדנה”?
שידור בזום? סדנה בPDF?
-
ציור זה מקצוע של עצמאים. איך קובעים מחירים? כל אחד יש לו את המחירון הפרטי שלו. יש את רחלי דויד שסיפרה לי פעם שהיא מציירת הרבה ובזול, ויש את היקרות, כמובן. יש את יוני גרשטיין שהוא יכול להרשות לעצמו לקחת יקר (לא שיש לי מושג כמה הוא באמת לוקח) כי בכל מקרה מי שירצה אותו ישלם עליו, ויש את האנונימיים המוצלחים שצריכים לתזז על החבל הדק בין ‘לעוף על עצמו’ לבין לא למכור את עצמו בזול.
כמה זמן לוקח להכנס לשוק? זה רק סיעתא דשמיא. בגדול, אלו שפרסמו את העבודות שלהן ושלחו במייל והעלו בפורומים ונתנו להשתמש בחומרים שכבר שלמו עליהם ואין עליהם זכויות יוצרים – הצליחו די יפה להכנס לשוק. אלו שבהולים על החומרים ברמה של לשים חתימות מים, אלף אזהרות, טשטושים, העלאה בפורמט נמוך עד כדי חוסר אפשרות להתרשם – אנשים פחות מסתכלים עליהם.
אני לא באה לעודד הפקרות. בכלל לא! תמיד יש את אלו שימצאו את הפרצות ויקחו חומרים בלי רשות, ועוד יבקשו אחר כך רשות למפרע על השינויים… אבל רוב הציבור הוגן, ואפשר לסמוך עליו. מצד שני – תמיד אפשר לפרסם את העבודות שפחות אכפת לך שיסתובבו בשוק ויעשו לך עבודת פרסום חינמית.
יותר בפרטות לעניין המחירים: יש מחירון לפי סוג ציור, לפי הצביעה שלו (שחור לבן או צבעוני), לפי הפורמט, לפי המורכבות. ככל שהמיומנות עולה, התמחור נהיה פחות מסובך לחישוב.
ספציפית לך:
במסגרות שלומדים איור דיגיטלי – הלימודים מתחלקים ל3 בחלוקה גסה: הציור הידני, בו מביאים את קבוצת הלומדות לרמה אחידה של ידע, ומוסיפים מיומנויות וסגנונות ציור, לומדים איך להגיע לסגנונות רצויים בצורה מודעת, איך להעתיק מתמונות, איך להפוך איור ריאליסטי לקומי. בשני החלקים האחרים – לומדים תוכנות: פוטושופ ומנגה (מנגה, או קליפ סטודיו. שניהם מאותו בית יוצר, השני הוא הרחבה של הראשון + אופציות להנפשה)
עיקר הלימוד הדיגיטלי מוקדש לאמן את היד לצייר על משטח הציור. מקבלים הרבה תרגילים מסוגים שונים, לומדים על שליטה בממשק הצבע של התוכנה, מחיקות והוספות, וכל מיני דברים שמסייעים מאד למאייר. ועדיין – מי שמעולם לא נגעה בלוח דיגיטלי – יהיה לה די קשה להוציא ציורים מושלמים בקלות ובמהירות מאשר מי שיש לה את הידע הזה כבר.
ההמלצה האישית שלי: לקנות לוח דיגיטלי מסוג טוב (בכלל לא חייב של אריג’נט!), להעיף (לא פחות!!!) את העכבר ולהשתמש בעט ובלוח גם בתור עכבר.
במקביל, אם רמת הציור הידני שלך טובה – עדיף לך ללמוד עיצוב גרפי ולקבל כלים שונים (גם ברמת הידע וגם ברמת התוכנה) שיסייעו לך הרבה יותר אחר כך, מאשר ללמוד רק את הנישה הצרה של האיור.
אם תרצי בכל אופן – תוכלי תמיד להשלים את הנישה של התוכנה בכמה שיעורים פרטיים. מנגה היא לא תוכנה שקשה ללמוד אותה, מספיק שיש לך ידע בתוכנות אדובי, ותוכלי להשתלט גם עליה בקלילות.
-
את ממתגת מישהי בשם ‘בלימי ורטהיימר’.
דבר ראשון, תבררי היטב איך כותבים את השם באנגלית.
דבר שני, עבור מה המיתוג? חנות בגדים? קונדיטוריה? מאפרת? בעלת סלון כלות? בעלת הלבשה אישית?
אני לא רוצה להגיד כלום על הלוגואים לפני שאדע למה הם מיועדים, כי בעיני בכולם מושקעת עבודה ומחשבה, אבל זה גם סוג של לירות חיצים באויר ולקוות שאחד מהם יפגע במטרה.
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה01/09/2021 ב3:22 pm בתגובה ל: התמודדות עם מאמרים באנגלית בתחום האפיון UIUXהברקה!
-
למדתי קידום אתרים.
בגדול, זו עבודה עקבית ודי משעממת… אבל בלי זה – אתרים אנמיים שוקעים במצולות האינסופיים של ים האינטרנט. תפקידם של מקדמי האתרים – זה להעלות תוכן מעניין ואטרקטיבי. תפקיד בעל העסק – לספק לו את החומר, לבנות קהילת גולשים תומכת שגם יוצרת טראפיק (תנועה) בתוך האתר.
מקדם אתרים שקראתי מאמרים נהדרים שלו ועושה עבודה מעולה זה דניאל זריהן. זה הלינק לאתר שלו: https://danielzrihen.co.il/, ובקידום האורגני הוא הראשון בגוגל! וזה אומר, שהוא יודע לעבוד. כי להגיע לעמוד הראשון זו עבודה סיזיפית, מתישה ותחרותית, והמקום הראשון והנחשק (כמובן, לאחר הממומנות…) – זה בכלל הישג מדהים. קידום אתרים מתבסס על מילות מפתח שמשתמש מחפש. הוא נמצא ראשון בקטגוריה של “קידום אתרים”, וזה מונח באמת, אבל באמת! קשה. כל בונה אתרים מנסה ‘לבנות’ על המונח הזה, ולחתור דרך כל אנשי המקצוע למקום הראשון במונח הנפוץ הזה – זה באמת הישג מדהים.
-
@menucha , אני רוצה לדייק אותך עוד יותר:
כתבת מדוייק על העיצוב, אבל לפני שלב העיצוב יש שלב קודם, והוא – האפיון. בשלב הזה אנחנו מבינים למי מיועד האתר, מי אמור להשתמש בו (מגדר, שיוך סוציואקונומי וקהילתי, גיל, אופי, ועוד, לא זוכרת עכשיו), מתי, ועל איזו פלטפורמה. לפי המסקנות האלו – קל מאד להסיק איך לתכנן את כל העיצוב והבניה מראש, איפה למקם כל אלמנט, ואיך ‘להזרים’ את המשתמש בפלטפורמה בצורה הכי נוחה, זורמת – ולא נתקעת.
ברור שמותר למעצבת להתייעץ עם המתכנתת, ולמתכנתת להתייעץ עם המעצבת… אבל כשיש רק איש מקצוע אחד מהם שעובד על פרוייקט בלי שיתוף של רעהו, ובלי אפיון (על פי רוב – זה תפקיד המעצבת) מראש – התוצאה נראית פיגוע עיצובי קטסטרופלי. האתר/ אפליקציה/ תוכנה לא זורמים, לא מבינים מה ואיך עושים דברים, למה משמש כל דבר, וחוית השימוש המתסכלת מונעת, בסופו של דבר, לחזור להשתמש שוב בפלטפורמה.
יש אתרים עתיקים שלא התרעננו עדיין, והשימוש בהם מעצבןןןן. שמתן לב שכל האתרים הממשלתיים עברו אפיון ועיצוב מחדש? בדיוק בגלל זה.
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה29/08/2021 ב12:04 pm בתגובה ל: עיצובי כרטיסי ברכה בחומרים מענייניםתתמקדי!
אפשר קולאז’, אפשר סקראפ, אפשר קוילינג, אפשר ציור במים ואפשר גם ציור על בסיס רויאל אייסינג.
סתם זרקתי לך טכניקות. כשאת מחברת טכניקה + מטרה ומוסרת אותו בצורה מעניינת – את מקבלת סדנה 🙂
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה22/08/2021 ב9:13 pm בתגובה ל: מה ההבדל בין מתכנתת מתחילה למתכנתת מתקדמת?מרשות לי להוסיף משהו דווקא מכיוון של מעצבת (וזה נכון גם לי עצמי אישית…)? למדתי UX/UI, והיו לי אינטרקציות עם מתכנתות.
מתחילה ננעלת בעמדה שלה וחוששת למקום שלה.
מתקדמת זורמת הרבה יותר בנינוחות עם המצב, הדרישות, מעלה פתרונות שעשויים להשתלב טוב, מסכימה להוריד ראש ולהבין שמה שהיא מציעה – זה רק פן אחד בפרוייקט, ויש עוד פנים לעניין, ולא תמיד זה משתלב זה עם זה.
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה22/08/2021 ב9:05 pm בתגובה ל: דחוף!! אייקון לחדשנות, או חווית משתמשהשאלה שלך לא מספיק ספציפית בשבילי… חויית משתמש זה סגנון של הגדרות, אולי בתוספת אייקון של הברקה או כוכב.
בעצם, הכוכב המבריק הזה מאד משדר חדשני ומבריק, תוכלי לשלב אותו בכל אייקון.
-
איידי וייס
מיתוג שיווק ופרסוםחברה21/10/2022 ב1:18 pm בתגובה ל: מחפשת לקנות ספרי עיצוב ויצירתיות יד 2נטפרי יחסמו 🙁
-
ממליצה גם על אקריליק.
חלק מהמעלות שלו – שהוא מתייבש בצ’יק ומכסה שטחי ענק בכמות פיצית של צבע.
חלק מהחסרונות שלו – שאם הוא מטפס על בגד – הבגד הולך לפח. לתשומת לב.
-
אם זו החלטה מושכלת, ואת יודעת להסביר אותה – אז מצויין מה שאת עושה!
זה לא מה שעלול להפיל אותך.
וצל”ש לדיוק העסקי שלך.