תגובות הפורום שנוצרו

Page 9 of 11
  • רק מעדכנת – לפני כשנתיים וחצי ראיתי שהכינו שבע ברכות X3 (שלושה זוגות חדשים באותה משפחה) עם עיצוב והדפסה אישית על ח”פ. לשאלתי ולתמיהתי – אמרו לי שאחד האחים של אחד החתנים או הכלות עובד בחברת ח”פ, והוא פשוט עיצב והדפיס לעצמו.

    לשאלתך – זה קיים. גם על צלחות נייר, שלא לדבר על כוסות.

    איפה – אני לא יודעת.

    אם מתחשק לך לעבוד – עדיף לך להדפיס על פלטפורמות פשוטות יותר (דפים שטוחים) ולגזור ולהדביק וכו’ וכו’ וכו’, תרפיה באמנות. מצד שני – אם את משיגה מידע – תדפיסי ויעופו על זה.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/08/2021 ב8:59 pm בתגובה ל: תמונת ציצית

    קקאו וחפיסת סוכר – תנסי לחפש ב’ישיר למהדרין’ או בסוגת או בדרומה, למשל (בשביל הקקאו). בטח יש להם צילומים למוצרים שלהם וקשה לי להאמין שזכויות היוצרים יאכפו, אם בכלל…

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/08/2021 ב8:57 pm בתגובה ל: למה לעשות רק חצי דרך???

    אני עדיין נזהרת. מי מבטיח לי שבפורומים הפתוחים – באמת כולן נשים? מי אמר שאין גבר בתחפושת נשית? שמענו סיפורים הזויים ועצובים כאלו, והם מגיעים אפילו רק מסקרנות.

    דבר שני, כשהפורום פה יתחיל להתפתח – ישלחו גם לכאן ‘מרגלות’. לא מרגלים גברים, מרגלות נשים. ושוב – לא רוצה שהן תחשפנה לכל חומר שהוא, בפרט חומרים באמצע העבודה.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/08/2021 ב8:55 pm בתגובה ל: נטפרי + figma

    מציעה לך רעיון מוזר והזוי שאמור לעבוד:

    תעבירי את התמונה לאילוסטרייטור, תעשי לה טרייס, ואז – העתק הדבק לפיגמה. (פיגמה מקבלת מאילוסטרייטור, אבל לא יודעת לתת לה חזרה…)

    אמור ‘לעקוף’ את העצבים האלו.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/08/2021 ב7:35 pm בתגובה ל: למה לעשות רק חצי דרך???

    ואוסיף לך עוד משהו קטן:

    לפעמים, מסגנון הבקשות (עיצוב בחינם, מי יכולה לעזור לי לתרום מהכשרון שלה) וכו’ וכו’ – אני מבינה שהמבקשת לא ממש עובדת במקצוע ולא יודעת כמה עמל מושקעת בכל עבודה.

    לא מתאים לי לפרוש את תוצרתי בפניה כמו רוכלת בשוק.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    22/08/2021 ב7:34 pm בתגובה ל: למה לעשות רק חצי דרך???

    את מקצועית עם ותק?

    אני יודעת שהנימה שתשמעי אותי תהיה סנובית, אבל אין לי ברירה אחרת, ובלי כוונה לאף אחת: מבחינתי, זה בלתי אפשרי להתייעץ ולשתף בעבודות בלתי גמורות בפורום פתוח, שמרבית הסיכויים שאלו שמסתובבות בו לא בדיוק מקצועיות.

    אשמח לשתף בשמחה עבודות גמורות או לייעץ או כל מיני דברים בסגנון, אבל כמו בפרוג – יש קבוצת מקצוענים סגורה ואין אפשרות אחרת לעבוד – גם כאן. נכון שפה זה לא המוני כמו שם, אבל עדיין יש מגוון רמות, יש כאלו שלמדו תוכנות בלי תיאוריה, יש כאלו שעפות על עצמן, יש כל מיני. ומבחינתי – זה לא מקצועי.

    אוסיף לך עוד משהו למה בפרוג זה חובה: בפורום המעצבים הכללים מסתובבים לא רק מעצבים, אלא גם לקוחות שונים, ‘מרגלים’, משרדי פרסום, שליחים של חברות פונטים, ואפילו עורכי דין שבאים לעקוב ולמצוא מפירי חוק. אף אחד לא רוצה לתת להם הזדמנות…

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    20/08/2021 ב11:41 am בתגובה ל: למה לעשות רק חצי דרך???

    מה הבעיה לכתוב הודעה, להעתיק אותה קומפלט, ואז לשלוח למנהלת השניה???

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    20/08/2021 ב11:40 am בתגובה ל: שאלונת…

    שהמורה הזאת תבדוק ותשלח איכותי יותר.

    למה את צריכה לשחק ולשבור את הראש ולהשתגע ולהיטרלל לגמרי כשאפשר לפתור את הבעיה בצורה הרבה יותר קלה?

    וסתם לעניין הזה – אפשר להחיל עיבודים שיוצרים תמונה אמנותית מהתמונה המקורית, למרות שיש היתכנות גבוהה שאי-אלו פרטים יעלמו. העיבוד האמנותי הוא ה’תשלום’ לכך שהתמונה הלא איכותית מוגדלת.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    19/08/2021 ב1:24 pm בתגובה ל: קולה לשבת או רק מים או סודה וכד' לאורחים – מה דעתך?

    אחד הדברים המתסכלים ביותר, זה שהילדים חוזרים הביתה עם מושגים מהחברים, מהכתה, מהשכנים, מהסבא-סבתא-דודים, מ…-לא יודעת איפה.

    הבן שלי יודע לגבי עצמו, שפחית קוקה קולה זה הדבר הכי שווה בעולם (פיכס!), וצריך ‘רוגאלע של זאבי’ (המעדניה ליד הבית) ו’סנדביץ של זאבי’ (כנ”ל, רק שאני יודעת שאפשר לתת לו, חוץ מהלחמניה שהיא של מאפית ויזניץ – הכל בסדר: חביתה, מעט מיונז וירקות), ומעדנים, וממתקים מגעילים כאלו שחלק מהם אני מרשה לאכול רק למטה בחניה.

    כמה שאני אומרת לו שזה איכס ולא בריא – הוא עונה לי: אבל אני אוהב את זה ולי זה טעים.

    ולכי תלחמי בזה.

    הוא “צריך” שתיה מתוקה לשבת, וממתק שהוא בוחר (כמה שאני מנסה לשים לו גבולות, זה לא תמיד הולך, מה גם שבעלי ואני מתפתים ולנו זה לא ממש בריא), ומבקש כל מיני דברים שלעצמי לא הייתי מפרגנת ככה.

    מה עושים, ה’.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    18/08/2021 ב6:50 pm בתגובה ל: אשמח לשמוע חוות דעת מקצועית

    התאורה האחורית יפיפיה.

    אבל הילד הוא לא לפה ולא לשם. או שאת מכהה אותו והופכת אותו לצללית, ואז התמונה תהיה מסתורית ומרתקת – או שתאירי אותו.

    חוץ מזה – הרקע דהוי מעט, כדי לחזק את הצבעים ולהוריד מהם אפרוריות.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    18/08/2021 ב12:57 pm בתגובה ל: מי מכירה את האתר הזה?

    לא הייתי ממליצה לך להסתמך על אנונימיות באתר הזה.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    18/08/2021 ב12:42 pm בתגובה ל: עזרה באילתור ואיתור אייקונים

    את יכולה לקבל באתר הזה

    https://quickdraw.withgoogle.com/data

    השראה מצויינת ל-איך נראים דברים בעיני ההמונים.

    זה סוג של (אני אפילו לא זוכרת איך להגדיר את זה) בשיתוף גוגל, ויש תוצאות ממש מעניינות. כאילו – סוג של מחקר איך דברים נתפסים בעיני הציבור.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    18/08/2021 ב8:32 am בתגובה ל: מיתוג

    @tamartaub , אני חושבת שאת צריכה למקד יותר מה החויה שאת רוצה שהלקוח יצא עימו לאחר שהוא נהנה מהשירות שלך. שכולם מדברים עליו? שיש לו נוכחות חזקה בשוק? שהוא מוכר? שהוא יקבל תו איכות ואמינות?

    יודעת שזה משהו צדדי יותר, אבל עדיין – שלב נדרש. תראי איזה סיעור מוחות פורה יצרת פה, וכל כך הרבה כיוונים שונים ונכונים. לדעתי הגעת למקום שאת צריכה לדייק את עצמך לעצמך.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/08/2021 ב5:59 pm בתגובה ל: הדפסה על דמוי כרטיס אשראי

    תבררי במיקוד. גם אם הם לא – הם ידעו להפנות הלאה.

    כשעשיתי אצלם עבודה נהניתי מהשירות ומההגינות.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/08/2021 ב9:07 am בתגובה ל: קולה לשבת או רק מים או סודה וכד' לאורחים – מה דעתך?

    דעתי, שאורחים לא אמורים לחנך…

    בהחלט כן לקנות שתיה יותר מפוצ’קנת, אבל עדיין – בגבול הבריא; מים בטעמים, נקטרים, ואפילו מיצים (ולשים חצי מים. בטעם זה מתנרמל לגמרי ולא מעיק וסמיך ומצמיא.)

    חוץ מזה, עוד משהו שאני עושה מפעם לפעם ומאד מוצלח לנו: שמה 4-5 שקיקים של תמציות צמחים של ויסוצקי – בעיקר פירות יער, תות שדה + ורד הבר, ופסיפלורה מנגו בתוך כד של 2 ליטר, מערה עליהם מים רותחים + 6 כפות סוכר, ולמקרר. הגברים בבית קוראים לזה “פטל”, אבל זה בריא!

    מרענן אמיתי, וטעים בטירוף.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/08/2021 ב4:09 am בתגובה ל: האם לשלוח מחירון שלי ללקוח מתעניין?

    מתחברת ממש לתגובות של – “לא לומר מחיר בטלפון”

    בעצם, אפשר לומר. אבל לא כשזה המדד הראשון והאחרון של הלקוח.

    כשלקוח בא אלינו לקבל שירות, הוא לא רוצה רק את המחיר. אנחנו שוות בשבילו מעבר לכך. יש לנו ידע, יכולות, מעוף, סגנון, גישה, הבנה, ועוד הרבה הרבה תכונות שמשפיעות על התוצר הסופי. ברור שהכל שווה, בסופו של דבר, כסף – אבל כמו שכתוב בשם נעמה – כשהוא שומע את המחיר לפני הכל – המשוואה שלו הופכת להיות “X=כסף”, ולא תוצרת=כסף.

    ולכן, אם אין שיחת ריכוך שמסבירה ללקוח מה הוא מקבל עוד לפני ששמע מה המחיר – זה עשוי לגרום ללקוח לרגליים קרות.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/08/2021 ב4:05 am בתגובה ל: קבוצת מעצבות מקצועיות בדלתיים סגורות – נפתח הרישום

    אשמח להצטרף לקבוצה הסגורה.

    אני ותיקה בתחום, אבל העבודות שלי מפוזרות פה ושם ועדיין לא בניתי לעצמי תיק עבודות נורמלי, לאמור: הסנדלר הולך יחף.

    בעקרון, שתיכן אמורות להכיר אותי (מפרוג, באופן אישי.)

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/08/2021 ב4:01 am בתגובה ל: אתר אלמנטים צרובים

    אתר – אוצר. הוספתי למאגר שלי 🙂

    מצד שני – כשמורידים תמונה חובה לבדוק את האיכות. יש איכותיים ממש, ויש כאלו באיכות נמוכה להפליא, שמתאימים בול לקוביה שהם מוצגים בה באתר, ותו לא.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/08/2021 ב3:59 am בתגובה ל: קו”ח

    גם וורד זה סוג של ‘מעוצב’…

    אם את מכבדת את עצמך, את מגישה מסמך שמעיד על המקצועיות שבך. כמובן שאם תשתוללי – זה עלול להרתיע. מסמך כזה צריך להיות מזמין ומפתה מצד אחד, ומצד שני – הכי נוח וקריא שאפשר. תחשבי; זה צריך לתפוס את העין של הממיין מתוך ערימה של לכי-תדעי-כמה קו”חים.

    בפינטרסט יש השראות מטורפות של קורות חיים. לכי על זה, אבל מצד שני – תערכי גם מסמך שנוח לקרוא.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    17/08/2021 ב3:57 am בתגובה ל: תמונות של כפות ידים

    עקרונית, לילדים – ממליצה לך לקחת ציורים. באתר פריפיק יש מגוון אדיר.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    12/08/2021 ב11:57 am בתגובה ל: עוד מודעה שאני מחפשת לה חרוז טוב

    יש הבדל בין מחיר זול, לבין תרומה.

    חוץ מזה, אי אפשר באמת להשוות בין זמרים לבין מעצבות גרפיות. התהליך אינו אותו תהליך, התוצר לא מוגש באותם כלים.

    תתמחרי את עצמך בכמה שאת באמת שווה, ואם את רוצה לפנק את הלקוחות או למשוך אליך לקוחות פוטנציאליים – תני להם הנחה. זה גם מתקבל הרבה יותר טוב ממחיר נמוך שאת מגביהה (וגם ‘מרימה את הראש’ ו’עפה על עצמה’ כמו שלקוחות מתוסכלים עשויים להגדיר…)

    חוץ מזה, מחיר אמיתי ומשקף, עוזר לסנן לקוחות שלא את ולא אף אחת אחרת תרצה להתעסק איתם. לקוחות קטנוניים שחושבים שאם שלמו שקל, מותר להם לנצל אותך שנה ולטרטר אותך בלי סוף, ואז לבקש את הקובץ הפתוח כדי שהשכנה שלמדה חוג בביתספר תעשה שינויים.

    על דברים רציניים משלמים מחיר רציני. וחלק מהשם – הוא גם היכולת לגבות כסף כמו שבאמת מתאים לך.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    11/08/2021 ב10:59 pm בתגובה ל: מה דעתכן על חתימת מים?

    עבודות שאת מעלה לאתר, צריכות להיות באיכות נמוכה ובגודל בינוני ומטה, כך שגם אם מישהו יוריד אותן – הוא לא יוכל לעשות בהן הרבה שימוש.

    מעבר לכך, אם את ציירת, למה שלא תציירי לך חתימה עם השם שלך? ראית פעם מה קורה בשאטרסטוק עם חתימות המים? אצלם לך מסך. נכון שאצלם זה אוטומציה, אבל את יכולה לעשות אותו רעיון – עם החתימה שלך.

    “שאטרסטוק1” הוא תמונה שבחרתי. שימי לב לאפקט המעניין של הכהה והבהיר בחתימת המים שלהם. אבל כשאני פותחת את התמונה לתצוגה מוגדלת – שימי לב מה קורה; יש קובץ עם המילה ‘שאטרסטוק’, מפוזרים בו גם לוגו של שאטר, ו-שם היוצר.

    את יכולה ליצור לעצמך קובץ כזה גדול בכתב שלך (או לשלם לגרפיקאית שתכין לך בשחור ובלבן, לא אמור לעלות הרבה), ולהחיל אותו על כל תמונה שאת רוצה להגן עליה.

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    11/08/2021 ב10:40 pm בתגובה ל: רקעים חינמיים

    חברות, תתעדכנו: פריפיק ‘מרשה’ היום רק 5 תמונות ליום למי שרשום. למי שלא – אאל”ט – רק 2 תמונות.

    אבל תמיד אפשר לפתוח עוד חשבונות. ומי שמשתמשת הרבה בתמונות – שווה לה לשלם מנוי שנתי (סביבות ה300) ולהוריד מה שמתחשק לה – עד 100 תמונות ליום – בלב שקט.

    חוץ מזה – כנסו לכאן https://www.one-tab.com/page/u2zAHWdGRhG2ac1uWWzE9w

    ריכזתי הרבה אתרים שיש בהם אופציות חינמיות כאלו ואחרות, כרגע יש 38 לינקים. יש כנראה גם כפולים. יתכן שזה יחדש לכן משהו או יותר ממשהו 🙂

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    18/08/2021 ב8:28 am בתגובה ל: קולה לשבת או רק מים או סודה וכד' לאורחים – מה דעתך?

    כן רוצה לומר, שלשים רק בקבוק אחד מתוק בלבד על השולחן, זה מתסכל.

    לאורח לא תמיד נעים לבקש שיקרבו את הבקבוק אליו, הילדים ‘מודדים’ בעיניים כמה הוא לקח וכמה ישאר להם, ובכלל – זה סוג של דקדוקי עניות.

    אם כבר, אפשר 2-3 אבל מאותו סוג בדיוק. (כלומר, לא לגוון עם תירוץ של “אורח”)

  • ‫איידי וייס‬‎

    מיתוג שיווק ופרסום
    חברה
    12/08/2021 ב12:05 pm בתגובה ל: תודה וכל המסייעות! נמצא משפט חדש!

    דעת הקהל יכולה להלקח בחשבון כחלק ממכלול שיקולים אבל לא כשיקול יחיד.

    @meshielbaz , תזהרי לא להגיע למקום של מכירת גרפיקה במשקל. תאתגרי את עצמך, חוץ ממחיר זול – מה החויה שאת נותנת ללקוח? הבנה קולעת לצורך שלו? מהירות? אין לו כמעט צורך בתיקונים כי את עובדת בצורה ממש יסודית ובודקת את עצמך? שאת נותנת לו תנאים נוחים ואת זמינה לו?

    קודם כל, את חייבת לדעת מה את מציעה מעבר למחיר. אחר כך – תוכלי גם לנסח אותו.

Page 9 of 11

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: zviabarak26@gmail.com

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן