תגובות הפורום שנוצרו

Page 1 of 9
  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    28/06/2024 ב1:51 pm בתגובה ל: תעודות…

    מזווית הראיה שלי כיועצת, אני כותבת למורות בדרך כלל.

    אז זה מה שכתבתי להן השנה במחצית זו (במחצית א’ כתבתי להן משהו אחר).

    חשוב לציין, שכיועצת אני באמת רואה את כל העבודה המאומצת של המורות לפני התעודה עצמה.

    לכל המורות שיושבות שעות שעות שעות על מתן ציונים הכי הוגנים שאפשר,

    <b class=””>ולכל האמהות שמקבלות את הציונים כמובנים מאליהם.

    <b class=””>כן, יש מי שעובד עליהם ביזע רב.

    <b class=””>תודה לצוותי ההוראה שביום ראשון יוצאים לחופשה שמגיעה להן ביושר 👑

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    05/02/2024 ב10:13 am בתגובה ל: רעיונות יפים לתעודות

    כמו בכל שנה גם השנה הכנתי כיועצת בית הספר משהו חמוד למורות שלנו לקראת התעודות.
    מגיע להן על העבודה המאומצת של התקופה האחרונה, על הזהירות והאכפתיות.
    הסתרתי כמובן אתה פרטים המזהים.

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    16/07/2023 ב1:30 am בתגובה ל: צוות טיפולי לצפון

    למה את קוראת צפון?

    באיזו מסגרת מדובר? אפילו רק באופן כללי.

    מה התעריף לשעה לסל האישי?

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    24/03/2023 ב1:10 am בתגובה ל: רוצה לגעת בלב…

    https://www.aron-hasfarim.co.il/product.asp?productid=1378

    יש לך כאן קישור של ארון הספרים היהודי.

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    28/02/2023 ב8:41 pm בתגובה ל: מצחיק בקושי

    אם זה לא מאוחר מידי…

    האפיון של האישה המשרה ‘חיידקי חיוכים’ סביבה היא אישה בעלת עמוד שדרה, בריאה בנפשה, שיודעת לקחת את החיים אפילו לא עד הכפתור.

    היא מאמינה שהכל לטובה וההתמחות שלה היא להפוך צניחה לצמיחה, ולימון ללימונדה או לריבת לימונים…

    ברגע שאדם חי נכון, קל לו יותר להפוך את האירועים הפחות נעימים שלו אף להומור שחור. זה לא אומר שהאדם אינו מתמודד או שאינו עצוב ואינו מגיע פינות של החיים, אבל הוא אינו ישן שם, אינו מתבוסס שם.

    @NECHAMIAPPLE , אם היא אפילו נהנית מהומור שחור, זו האישה שאת מחפשת, לדעתי!

    אני צודקת??

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    26/02/2023 ב1:40 am בתגובה ל: פסיכאטר או נוירולוג טוב

    לגבי דר’ אמנון גימפל, כיועצת קיבלתי כמה אבחונים שלו כנוירולוג, לא יודעת אם הייתי שולחת אליו במיוחד.

    כשאין ברירה כמו מסמך לוועדה כשאין ברירה אחרת, זה זה בסדר.

    הוא נוירולוג עם אג’נדה מסוימת, אבל נניח לזה.

    הייתי ממליצה על דר’ טלי וישנה – פסיכיאטרית ילדים ומבוגרים, היא מכירה את הציבור שלנו והרבה מאד מקרים שלנו הגיעו אליה.

    052-6134206

    העיקר להתפלל שיהיו שליחים טובים, בעזרת השם, כי הם צריכים שרופא כל בשר יסמוך את ידיו על ראשם.

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    25/02/2023 ב8:09 pm בתגובה ל: רכזת שילוב

    אין ספק שהעבודה של ההגשה לוועדות זכאות ואיפיון זו עבודה לא פשוטה, שהיא נופלת קצת בין הכסאות.

    שאלתי את הפיקוח, מי אמור לטפל, למשל, בשעות של הסל האישי, היא ענתה לי שהמנהל/ת מטילים את התפקיד על מישהי מהצוות. היא לא דיברה על חשבון אילו שעות אמורים לעשות את זה, ובוודאי לא אם משלמים על זה תוספת כי לא משלמים…

    אני משמשת כיועצת בבית הספר, ואני עובדת באופן הדוק ממש עם מורת השילוב שלנו ועם מחנכות הכיתה.

  • 👍🏻

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    06/12/2022 ב12:45 am בתגובה ל: עזרה בחומרי למידה- כישורי חיים כיתה א

    אם את עובדת בממלכתי הרשת מלאה בחומרים מוכנים!

    אני מאמינה שגם ליועצת של בית הספר שלך יש חומר מוכן ומסודר (אם את לא היועצת…)

    ואם כן, ליועצת הבכירה שלך יש מן הסתם חומר מוכן על הדברים.

    הנושא הזה “חם מאד” לצערנו, כך שאפילו בחינוך העצמאי הוציאו ליועצות משהו מסודר.

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    06/12/2022 ב12:15 am בתגובה ל: עזרה בחומרי למידה- כישורי חיים כיתה א

    מטעם מי בית הספר שלך?
    החינוך העצמאי? בני יוסף? ממ”ח? ממ”ד?

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    30/11/2022 ב12:48 pm בתגובה ל: איך נותנים לילד חשק לקרוא לבד ?

    המקרה שכיח מאד, כי הם קוראים מספיק בכיתה ומבחינתם זה מטלה נוספת שיש לסיים אותה. לנו זה נראה כזה ברור שאנחנו קוראים אבל מבחינתם זו מטלה.

    אם הוא ילד יצירתי בציור, ניתן להציע לו להפוך את הסיפור לקומיקס, ואז עליו לקרוא כל מילה.

    אם העניין הוא יותר הבנת הנקרא פרט לקומיקס ניתן להציע לו להפוך את הסיפור להצגה, שהוא יכול להציג בבית בשבת או בארוחה משפחתית.

    העיקרון הוא לא להשאיר את הקריאה באותו מקום של התרגול, אלא להפוך אותה למשהו עם רובד גבוה יותר.

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    30/11/2022 ב2:46 am בתגובה ל: אתגר חדש 🧐 צריך עיון

    אנו חווים אירועים רבים בחיים, מהם נעימים יותר ומהם נעימים פחות. במקרים הפחות נעימים, אנו שומעים את המשפט : יש להסתכל על חצי הכוס המלאה. האמנם? מה זה בכלל ‘חצי הכוס המלאה’?

    במבט פנימי יותר, להסתכל על חצי הכוס המלאה אינו פשוט כלל ועיקר, כי החלק הריק של הכוס למעלה וגלוי לעין, ובעוד החלק המלא של הכוס שוכן בתחתית הכוס ועלינו להטות את הכוס כדי ליהנות ממנו או במילים אחרות לצאת מאיזור הנוחות שלנו ולהזיז מעט את עצמנו ומהרגלנו.

    יתרה מכך, לראות את חצי הכוס המלאה זה לא לדעת שיש לנו 50% כוס ועלינו להתסתדר איתה איכשהו, וכי מישהו הבטיח לנו כוס מלאה? כמות מסוימת בכוס? לראות את חצי הכוס המלאה באמת ונכון, זה לדעת שיש לנו 100% חצי כוס.

    כאשר אנו מתייחסים למה שקורה כאל 50% כוס מלאה, נראה שאנו חושבים שמגיע לנו כוס מלאה ואנו מוכנים לעבוד על עצמנו ולהסתפק ואולי אף לשמוח בחצי כוס, ברגע שאנחנו יודעים שיש לנו 100% חצי כוס, אנחנו בעצם יודעים בבירור שיש לנו הכל, כי הכל מלא, אולי בחצי, אבל מלא, ותחשבו על זה!

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    29/11/2022 ב1:22 am בתגובה ל: אתגר חדש 🧐 צריך עיון

    את מתעקשת על אורך מסוים? עד X מילים? בין X ל Y מילים.

    את יודעת שכל רעיון אפשר לכתוב בשתי פסקאות או כמאמר.

    נראה לי שזה יעזור לכתוב לנו בין X ל Y מילים.

    אגב, אפשר לכתוב רעיון שנשמע בהרצאה, למשל, או רק משהו מקורי?

    לפחות כאן את לא מבקשת חריזה 😉

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    28/11/2022 ב3:31 am בתגובה ל: שאלון אשיות קליל- לא אבחון דרמתי

    למען האמת, אם את עדיין זקוקה לשאלונים כאלה יש ב”בא במייל” הרבה מאד כאלה.

    חלקם זה על המחשב אז זה לא לעניין וחלקם אפשר להוריד כי זה מידע.

    וחלקם כמובן אינו מתאים לנו!!! שימי לב!

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    26/11/2022 ב9:05 pm בתגובה ל: שאלון אשיות קליל- לא אבחון דרמתי

    יישר כוח על הרעיון. חמוד מאד.

    מצורפים שני קבצים. מקווה שלזה התכוונת.

    רק שאת צריכה להיזהר מאד מ”פסיכולוגיה בגרוש”

    שימי לבדוק מה את מביאה להן ואם זה מתאים.

  • אפרת יקרה,

    קודם כל, זה בסדר להעלות לכיתה א’ ילדה שנולדה בחשוון. זה לא מוקדם מידי עבורה.

    שנית, חשוב לך ממש עכשיו לדעת אם היא תוכל לעלות לא בשנה הבאה? אנחנו בסוף חשוון.

    יש לה עוד זמן קצתל להתבשל בגן ורק אז תוכלי לקבל החלטה שקולה יותר, לא?

    שלישית, מזל טוב ליומולדת של הפשוש!

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    26/05/2024 ב5:45 pm בתגובה ל: ל”ג בעומר תשפ”ד

    למען האמת, הוספתי את הסמל של החטופים על הגדר, כי מבחינתי הם באמת על הגדר.

    אבל זה היופי בשירה, שכל אחד יכול למצוא בה מה שהוא חושב או מרגיש.

    בסוד, אם תשאלי אותי, אני לא יודעת אם נוער מתמודד הוא לא בגדר חטוף.

    אילו יכולתי לחבק את כל הנוער המתמודד הזה!

  • מסכימה מאד.

    מורות יכולות לשמוע הרצאה, מרתקת ככל שתהיה, 45 דקות עד שעה.

    אחר כך זה כבר נראה להן ארוך וחוזר על עצמו.

    אני אומרת את הדברים כמקשיבה להרצאות וכמרצה.

  • יש כאלה שבאמת חוזרים לבית שרוף על היסוד ורק דודים מחבקים אותם. ע”ע אביגיל עידן המתוקה.

    שהשם יחזיר במהרה את נדחי ישראל, בריאים בגופם ובנפשם.

    שמעתי את אחת הניצולות שחזרה “הביתה” שהיא אמרה להם שזה אינו הבית שלה. רק כשהיא הסתובבה עוד קצת היא הבינה שאכן כן… זה הבית שלה. היא אפילו לא זיהתה אותו.

    לבכות לכם, אחי!!

  • איריס שלום,

    עדיין רלוונטי מבחינת הבת שלך?

    המייל נראה לי לא עדכי.

    אשמח לתשובה בפרטי. תודה.

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    14/02/2023 ב2:46 pm בתגובה ל: פסיכאטר או נוירולוג טוב

    דרך הקופה או פרטי?

    יש לי באיזור המרכז.

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    15/01/2023 ב2:25 pm בתגובה ל: משתפת בכאב

    אולי בהמשך אשתף.

    כרגע אין לי מושג מאיפה להתחיל.

    הוא היה באמת כל עולמי, ובאמת רק הקב”ה יכול לנחם, אבל אני יודעת שהחסר הזה ילווה אותי כל חיי.

    מי ימלא את החסר במעט? אמונה, שמחה, עשיה, נתינה ועוד…

    בינתיים כרגע אני מתארגנת על עצמי .

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    06/12/2022 ב1:49 am בתגובה ל: עזרה בחומרי למידה- כישורי חיים כיתה א

    יכול להיות שבגלל החסימה זה לא מאפשר לך להגיע לתכנים כאלה.

    אני מאמינה שהיועצת הבכירה שלך או יועצת עמיתה יכולה לעזור לך.

    אני פחות חזקה בגיל הרך, אבל אני יכולה לצרף לך כאן כתבה שהשתתפתי בה פעם ביתד נאמן בה כתבנו על הנושא של זהירות. זה אינו מערך שיעור, אך תוכלי מן הסתם להיעזר בזה.

    בהצלחה!

  • אהובה מליח

    טיפול
    חברה
    30/11/2022 ב10:46 pm בתגובה ל: איך נותנים לילד חשק לקרוא לבד ?

    המטרה היא שהוא יקרא למטרה אחרת שהיא אינה קריאה.
    אותו דבר זה עם כתיבה,

    כיועצת, כשהילד זקוק לתרגול בכתיבה, בשלב הראשון אני מעודדת לקנות לוח מחיק והוא מתכתב עם אמא. כותב לה מכתב לפני שהוא הולך לישון והיא קוראת ועונה לו על המכתב שלו. היא כותבת לו כשהוא הולך לבית הספר או לתלמוד תורה והוא בא בצהריים ועונה לה. הכתיבה בפורמט גדול כמו לוח מסייעת לדייק את הכתיבה.

    בשלב השני, אני ממליצה לעבור לפתקים. וכך הילד מתרגיל קריאה מבלי שזה יחשב לו לכתוב 300 פעמים “אני אכתוב יפה וללא שגיאות כתיב”..

    כשהופכים מטלה לימודית לכיף, זה עובד!

    הצלחות!!

  • סרטונים זה תמיד טוב, גם במקרה שהם מבויימים.

    לא יודעת במה מדובר, אבל גם בהרצאות שלי אני משלבת הרבה סרטונים שאני עורכת.

    תודה רבה, דבורה!!

    הבקשה שלי במייל בדרךךךךךךך

Page 1 of 9

מעוניינת בפרסום

חשוב: לא כל פרסום מאושר, נא לפרט בדיוק במה מדובר

ניתן לפנות גם במייל ל: zviabarak26@gmail.com

מה את מחפשת?

מילות מפתח פופולריות לפי תחומים

ניתן לחפש גם מילות מפתח , תפקידים וכישרון מיוחד שאינם מופיעים ברשימות - "נהגת", "ציור בחול" וכדומה.

דילוג לתוכן