אהובה מליח
טיפולתגובות הפורום שנוצרו
-
תשפ”ב! מעניין מה היא טומנת בחובה…
חשבתי על רעיונות שמשום מה נקשרו שניהם בתודה.
אולי כי אני חושבת שלהודות זה הא”ב של החיים, מי יודע???
תּוֹדָה שֶׁאֲנַחְנוּ פֹּה בִּכְלָל
תּוֹדֶה שֶׁאַתָּה פָּשׁוּט בָּרִיא / תּוֹדִי שֶׁאַתְּ פָּשׁוּט בְּרִיאָה
ועוד אחד כי איך אפשר השנה בלי שמיטה????
תִּשְׁמֹר שְׁמִטָּה – פַּרְנָסָה בְּטוּחָה
בואו נישא תודה על העבר ובמקביל נישא תפילה על העתיד.
שתהיה שנה מבורכת לכולן!!
-
חיה שלום,
מהו קהל היעד? מה הנושאים שאת רוצה להתמקד בהם?
הזמן של 7 עד 10 דקות הוא סד מצומצם מאד.
מן הסתתם יש לקחת נושא ולחלק אותו לחלקים קטנים.
אני מוסרת שיעורים וסדנאות לציבורים שונים.
אני מרצה במקצועות שונים בפסיכולוגיה, יועצת חינוכית ומטפלת רגשית בהבעה ויצירה.
אשמח אם תמקדי אותי באותיות הקטנות של קהל היעד ובתכנים שאת רוצה להעלות.
מחיר הסדנאות תלוי כמובן אם את רוצה סדנה חד פעמית או סדרה.
-
מניסיוני כיועצת בית ספר, נוכחתי אכן לראות שאטנט הוא כדור יעיל מאד וכמו שכתבתם לעיל (איפשהו…) גם תופעות הלוואי שלו אינן דומות לטיפולך תרופתי אחר של קש”ר (ריטלין, קנצרטה וכו’).
-
תפקיד הכדור (ולא משנה איזה) הוא לאסוף את הקשב ולמקד אותו.
הטיפול התרופתי אינו כדור של הבנה או של שכל. יתכן בהחלט שהבעיה של הילד היא גם לקות למידה או אי פניות רגשית ללמידה ולא משנה כמה כדורים הוא יקח, הוא עדיין נמצא בחסר מבחינת יכולת הקליטה שלו.
במידה שהבעיה היחידה של הילד היא בעיית קש”ר, הוא יקלוט מיד את הנילמד עם נטילת הכדור.
לגבי קושי בקריאה, חשוב להבהיר נקודה נוספת, פרט לתרגול כמו כל רכישת מיומנות יש צורך בבדיקת ראיה.
הבנתי שבדיקת הראיה תקינה.
האם היא כללה גם בדיקת מיקוד ראיה? כאשר יש קושי בצילום של המילים זה נובע פעמים רובת במיקוד ראיה לקוי.
האם התקיים אבחון ששלל דיסלקציה?
מקווה שעזרתי!
-
הרב משה פרידמן.
אדם מיוחד באמת. להתרשמות כללית, יש לו שיחות בקול הלשון.
מצרפת קישור מיוטיוב למי שיכולה להיכנס: https://www.youtube.com/watch?v=AACdesZh7Wo