גיטי ראם
הייטקתגובות הפורום שנוצרו
-
מיוחד,
כל מילה זהב!
מבינה ושותקת….
-
גיטי ראם
הייטקחברה18/08/2024 ב1:50 am בתגובה ל: סיימת טיפול? חושבת/ מתלבטת האם לסיים? היכנסי לדיוןנושא נושא
מהרגע שהתחלתי תהליך – אני חוששת מהרגע של הפרידה…
עד כדי כך שאני ממש מדחיקה ונמנעת מלהביא הצלחות לטיפול מרב פחד שאולי היא תתחיל לדבר על סיום….
הדיון הזה מחכים אותי מחד ומלחיץ אותי נורא מאידך
הלוואי וכמה שיותר מטפלות יענו פה וירגיעו
בכל מקרה – מסכימה מאוד מאוד עם מה שבת חן כתבה
כל מילה זהב
וזה נכון לגבי כל התחומים בקשרים בחיים
-
שליח מוצלח על אופניים – שליחויות בתוך בני ברק
עושה מהרגע להרגע
0527170041
-
העבירו לי במהלך השנים – לא יודעת כמה עדכני
https://docs.google.com/document/d/1uCTnxhCxmNhjopAQ3N6nY3lIluVzBFea/edit
docs.google.com
מכרזים למפתחים במשרדים ממשלתיים.docx
מכרזים למפתחים במשרדים ממשלתיים: מדריך מקיף מה זה מכרז? מכרז הוא תהליך רשמי שבו משרדי ממשלה וגופים ציבוריים מפרסמים משרות פתוחות ומזמינים מועמדים להגיש את מועמדותם. תהליך זה נועד להבטיח שקיפות, שוויון הזדמנויות וגיוס עובדים איכותיים. השאלות הנפוצות: האם מותר … להמשך קריאה
-
אין מילים.
בכלל.
בכלל.
הצלחת לחבר אותי בבום חזק לתקופה
למחר.
לאבא.
יישר כח!
-
מצד שני –
אני כבן אדם בוגר וסלקטיבי
כמטופלת
כן נעזרתי פה רבות ממש
באמת פחות נכון לקבוע פה מיתוסים על מטפלת – אם היא טובה או לא ואם להמשיך איתה או לא
יותר בכיוון של לתת כח והכוונה לטיפול עצמו
לא פעם ולא פעמיים קיבלתי פה כח להעלות דברים מול המטפלת שלי
או סתם ככה הצליחו ליישב לי פה את הדעת
וכן – אני מספיק בוגרת כדי לזהות פה כל מיני קולות פה שמאונטרסים ולא מקצועיים – ופשוט לסנן אותם
אולי עבור כאלה שפחות מסננות ויותר מושפעות מהתגובות פה – כדאי ש:
הסינון יהיה על התגובות עצמן ולא על המגיבות
כל תגובה תעבור בקרה כלשהיא של מישהי מקצועית באמת ויוחלט אם לפרסם אותה או לא
בין אם של מטפלת ובין של מטופלת – היא תמיד יכולה להזיק או להועיל
נכון שזה לא יהיה ספונטני ומהיר כמו עכשיו והתגובות יאלצו להתעכב – אבל חושבת שכך זה משאיר את הפורום רחב לכל מי שצריכה ונעזרת בו(לא רק למטפלות) ומצד שני שומר עליו נקי ונכון
-
טיפול רגשי מוצלח
kedemcenter.co.il
עצמאיות! ליצירת דיון חדש בחרי את הפורום המתאים מתוך הלשונית "דיונים" . רוצות להכיר אותך | שרשור היכרות
-
ותשובה כזו מהמעסיק – היא חוקית?
על פי החוק עלייך לעמוד בתקן חודשי של 174 שעות עבודה בפועל . לא כולל הפסקה.
בתנאים בהסכם הנוכחי תעבדי 162 שעות .
על כן , רק בחודש בו תעמדי בתקן של 174 שעות תקבלי שעת הנקה בהתאם.
*הסכם נוכחי – 7.5 שעות עבודה בפועל ליום + חצי שעת הפסקה
-
הייתי אצל עובדת שלה (היא היתה בחל”ד) והיא עברה על זה אחרי כן
אבל העובדת מעולה – וכתבה קורות חיים מיוחדים ממש
יש לי הרבה נסיון – והיא תמצתה אותו בצורה ברורה ומשכנעת
עם פרופיל מקורי
הרבה חזרו אלי מאז!
העובדת שלה: יהודית סגל, ממליצה בחום
-
לא חושבת שהיא עושה את זה
אני לקחתי את מה שהכינה לי ונעזרתי ב GPT
הוא תרגם לי את זה מעולה
(חזרו אלי המון ששלחתי אליהם את הקו”ח גם אנגלית וגם עברית)
-
ברכי שפירו
אלופה באמת – מנסיון אישי
0527646237
brachi.shapiro.hr*gmail
-
עולות בי כמה סיבות:
כשאת יוצאת נסערת מפגישה
או סתם כך מלאת מחשבות/הרהורים/תהיות וכדומה
לא תמיד יש את הכח לחכות שבוע שלם עד הפגישה הבא
להרים טלפון/לשלוח מייל – רק במקרי קיצון, אם בכלל
ולפעמים נדרש יישוב כלשהוא שיניח את הדעת עד הפעם הבאה
מה גם שהפגישות קצרות יחסית לתוכן שעולה בדרך כלל ומאמינה שרוב המטופלות מעדיפות לשמור לפגישות את הלוז של התהליך עצמו ולא את מה שמסביב כמו הרגשה נלווית, רצונות, צרכים וכו
ולפעמים סתם כך – את רוצה לשמוע ממטפלת חיצונית שלא מושקעת בתהליך שלך ומחויבת לכל כללי האתיקה – עוד דעות או הסברים
וגם – לא תמיד יש אומץ לפתוח הכל מול המטפלת, לפעמים התשובות פה מניחות את הדעת ולפעמים נותנות כח לפתוח את הענין מול המטפלת(מנסיון….:))
ועוד משו אחרון – פה חלקינו בעילום שם/שם בדוי או סתם כך לא מוכרות ולכן נעים יותר להעלות נושאים רגישים
בטיפול – זה קשר שנבנה באופן אישי וחשוף ולא תמיד נעים להציף בו סוגיות שונות…לפחות לא מייד בהתחלה
לפעמים צריך לאסוף אומץ וכח בשביל זה
-
תודה תודה ושוב תודה
היטבתן איתי מאוד!
הפנמתי לי בהרגשה שבשיחות טלפוניות איתה – אני מדברת עם המזכירה
שיחה טכנית של קביעת שעה
ואת כל, אבל כל הרגשות שמסביב – נכון לשתינו לשמור לשעה שלנו
משהו בהפנמה הזו הרגיע אותי
וכן, זה לא קל
ההבנה הזו שהיא אחת כל כך מיוחדת בשבילי והאני אחת מ…. בשבילה
אבל זה משהו שהעלנו בחדר – ודיברנו על זה בצורה מדהימה
והבנתי שהראיה הזו, של או הכל או לא כלום – היא ממקום טראומתי שמחלק הכל לשחור ולבן
ואפשר גם לדעת לאהוב ולקבל ולהיתמך גם מאנשים שנותנים את עצמם לעוד….
וגם אם אני אחת מ… ולא אחת ויחידה
אז כנראה שגם פה – אני צריכה להפנים את זה ולדעת להמשיך לקבל ממנה גם אם הנתינה שלה מתרכזת לשעה בשבוע ולא כוללת את כל התקשורת מסביב….
מפולסף….אבל תודה על כל ההכוונות
עזרתן:)
-
אם זה אכן הענין, הגבולות….
אז תסבירו לי, המטפלות שבינכן -איך אתן מצליחות??
איך אפשרי במשך שעה עגולה לתת למשהו את כל כולך
לעטוף וללוות תהליכים, לפעמים קשים, בסבלנות ובאהבה
להיות כל כולך בשביל משהי
ואז בטלפון לעטות על עצמך כזה קיפאון???לעבור פוזה בצורה כל כך חדה?
נראה לעולם לא אהיה מטפלת אם כך….
-
מיוחד מיוחד
נוגע עמוק….
אהבתי גם את הסוף,
הילדה הקטנה שבנו באמת מלווה אותנו תמיד
וכל הצרכים האלו, הילדיים, שהובילו אותנו כילדים –
היום הם צצים מידי פעם,
בתלבושת של מבוגר
אבל תכלס
דורשים את שלהם…..
ויפה להכיר בהם, בצרכים האלו
בילדה הקטנה שבי
ולאהוב אותה, להתידד איתה, לתת לה יד
ולספק לה חלק מהצרכים…..
-
היי
העלו פה ביומיים האחרונים עוד דיון/שניים מהסגנון הנ”ל
וזה הסעיר אותי כי גם אני נחשפתי למקרים מהסוג הנ”ל
אבל אז מצאתי את הדיון הבא פה: הדיון ‘ערנות – מונעת אסון !!!!!!’
הוא סגור לתגובות
סוער מאוד ומלא אמוציות
אבל החכים אותי מאוד מאוד
יש שם הרבה מידע
חלקו מהשטח וחלקו מקצועי
וגם האמוציות מלמדות אותך בסוף דבר או שניים
אני אישית החכמתי מאוד
נסי….
-
היי
ממליצה לך גם בחום על “אל אוטומט” של בתיה ענה
הוא מדויק ממש למה שאת מתארת פה וכתוב משגע
אני נתרמתי ממנו מאוד.
-
לא מצליחה להפריד ולדייק לעצמי בכנות אם זו הרגשה שלי או תגובה באמת קרה
מצד אחד – לפעמים היא יותר חמימה(גם בטלפון)
מצד שני – אני אכן מצפה ממנה ובודקת אותה בשבע עיניים….
בכל מקרה – היא אחת מעולה בצורה מוחלטת. חכמה ומנווטת את הטיפול בצורה מושלמת.
לא באה להאשים אותה – אלא יותר לבדוק איך אני יכולה להיטיב עם עצמי ולא להישבר
ושוב – עזרה לי ההפנמה וההמשלה שלה למזכירה
זה באמת מה שזה
ועוד נקודה – הטלפונים האלו אכן עלולים להתיש,
מזיזים מפה לשם ומשם לפה ואני אף פעם לא יודעת בדיוק איפה אני תופסת אותה.