רבקי דהאן
אולפן סאונד ונגינהתגובות הפורום שנוצרו
-
-
זה אכן תוכנה שיכולה לכתוב אקורדים לשיר
אבל שימי לב שיש לה הרבה טעויות, לא כדאי לסמוך עליה בלי לבדוק אח”כ
-
יש לי את ssl 2 ואני מאד מרוצה ממנו
-
יש לי את הפלטות האלו מאסף ויש לי סאונד מצויין ומקצועי
זו חברה אנגלית בשם: GIK ACOUSTICS
-
אני מורה לפסנתר בבית שמש.
אם רלוונטי לך, בשמחה. 0548526923
-
אני אולפניסנטית בבית שמש
אם רלוונטי, בשמחה אפשרי ליצור איתי קשר באישי
-
עוד משהו
זה בסדר לדעתי שילד יגן על עצמו בכך שירביץ בחזרה או יחטוף.
אבל לא הייתי מעודדת לכך, הוא גם עדין מדי בשביל זה…
אפשר לתת לו רעיונות אחרות בשביל ההגנה העצמית שלו כמו “עם הילד הזה אל תשחק, הוא מציק לך” או “נבקש מהגננת שתשב ליד ילד שתבחר, שנעים לך איתו”.
מקווה שהועלתי
הרבה נחת!
-
כדאי להבין קודם,
חשוב לך שהוא יחטיף לחבר בחזרה, להיחלץ או להחזיר לילד שמרביץ.
במילים אחרות: שידע להגן על עצמו.
חשוב מאד לפתח בילד חוסן עצמי.
מי אני? איזה כוחות יש לי? במה אני טוב / מיוחד/ מוכשר? מה אני אוהב במיוחד? וכו’
זה הבסיס לדעתי. לעבוד איתו על העצמה וביטחון.
מסכימה עם אושרת על תיווך של מבוגר במשחק, זה המקום שלו כעת והוא צריך את זה
אבל, מרגיש לי שהוא מוצא את הפתרון לבעיה החברתית רק ע”י מבוגר
ולכן, כדאי לעבוד איתו על מציאת פתרונות לבעיות בעצמו (כמובן עם התאמה לגילו ובהדרגה לפי היכולת הרגשית)
כמו: “התינוקת שלנו עכשיו בוכה, מה נראה לך כדאי לעשות?, מה ירגיע אותה?” וכו’
בהצלחה!
-
מבקשת שוב
תווים לפסנתר, שתי ידיים למתחילות
יכולות להעלות פה? זה ממש יעזור לי!
-
אול פלייבק – https://all-playbacks.co.il/cart
אסתי אסבן – https://volume-playback.co.il/
אלעד דויטש – https://edm.co.il/
all-playbacks.co.il
אול פלייבק | פלייבקים לשירים חסידים | קריוקי
אול פלייבק, הוא אתר הפלייבקים המקצועי בישראל ובעולם כולו, אנינו מתמכים בהפקת פלייבקים נאמנים למקור בפרטי פרטים אצלינו תוכלו לררכוש פלייבקים בצורה מאובטחת (תעודת SSL - אבטחה) ולהוריד אותם ישירות למחשב שלכם.
-
דפדפתי בשרשור
אני רואה שכל התווים הם לכלים מלודיים
למי יש תווים לשירים מוכרים לפסנתר למתחילות של שתי ידיים?
מפתח סול ופה
-
-
על ‘תסמונת האישה המוכה’ שמעת?
-
שנה שכל אחת ואחת –
תרגיש
שהקב”ה
פה, איתה
דואג, משגיח ולעולם לא עוזב…
שנה טובה לכולנו!
-
ואוו
מטלטל
מעניין אותי מאד מה הרקע לכתיבה הזו או ההשראה
@ayalola תוכלי לשתף אותנו?
כמובן רק אם אין לך בעיה עם זה
-
רבקי דהאן
אולפן סאונד ונגינהחברה12/09/2023 ב5:14 pm בתגובה ל: זמרות שמתאימות לסמינרים-פנויה לו’ תשרישרהלה נדב
מופיעה הרבה בסמינר החדש
זמרת מטורפת! עם קול ממיס!
מומלצת בחום
0527697821
-
ואוו!
איזו כתיבה!
החדרת באומנות מדהימה את המסר ישר, ב’בום’ לב
ריגשת!
-
פשוט חזק!
יופי של כתיבה והבעה
ריגשת!
-
ייתכן שהיא מתמודדת עם קושי בוויסות חושי.
נראה כאחד מהשתיים –
תת תגובתיות- הילד זקוק לגרייה חושית רבה בכדי להגיב, לעיתים הוא לא יגיב לגרייה אם לא תהיה בעוצמה גבוהה מאד, עשוי לא להרגיש כשנוגעים בו, יכול ליפול בלא לחוש כאב וכו’
חיפוש חושי – לאנשים כאלו יש צורך חזק לספק לעצמם כמות רבה של גרייה חושית, הם עשויים להיות באי שקט ולא להפסיק עד שגופם יקבל את הגרייה הרצויה, הם יכולים לחפש תחושה בכל אחת ממערכות החוש למשל חיפוש של תנועה, מגע או רעש חזק.
כדאי לפנות לקופה לאבחון ולקבל הפניה והכוונה לטיפול המתאים.
בדר”כ המענה הוא טיפול בריפוי בעיסוק וכולל: מודעות, התאמת הסביבה ושימוש בגרייה החושית כטיפול.
בהצלחה
-
כדאי שתמקדי באיזה תחום את רוצה את העבודה
האם בתחום הפיזי, כמו בריפוי בעיסוק
או מיקוד על ההתמודדות בתחום הרגשי
ממליצה לך לשים לב במקרה שלך הן על ההתמודדות של ילדך במישור הגופני והן בהשלכות הרגשיות שעלולות להתלוות.
-
רבקי דהאן
אולפן סאונד ונגינהחברה24/07/2023 ב10:44 pm בתגובה ל: מי מכירה מורה מקצועית לפסנתר בירושלים?שירה הלוי
מורה בחסד!
מומלצת מאד מאד! מקצועית בסדר גודל
ממש קשה להתקבל כי היא תמיד עמוסה, אבל תנסי
0504150499
-
רבקי דהאן
אולפן סאונד ונגינהחברה20/07/2023 ב7:48 pm בתגובה ל: ילדה בת שנתיים שעברה חוויה לא נעימה במעון….ועוד משהו,
ביחס לתגובות שלנו כהורים.
מאד חשוב לכבד את המקום העכשווי של הבת, לתת לה את המרחב שהיא צריכה ואת הזמן. לא להלחיץ ולא לדחוק בה. כמובן עם עבודה פנימית של ההורה שמשדר שהוא מווסת, רגוע ומאמין בה.
– לא להגיב להימנעות/ פחד / בכי ב- “לא מתאים לך, את כבר גדולה” או – “אל תבכי כמו תינוקת”, “תראי כל הילדות שמחות במעון ואת לא” וכו’. תגובות מעיין אלו רק יעצימו את הסימפטומים ויעוררו תסכול גדול אצלה.
– כדאי לתת לילדה למצוא את המרחב הבטוח שלה לכל סיטואציה כמו – “איך יהיה לך נעים להירדם היום?” “מה יעזור לך להיות רגועה?”. אם היא מתקשה, אפשר לעזור בנתינת רעיונות. (נוכחות של אמא בזמן השינה, דובי או חפץ נעים מהבית שיהיה איתה במעון, להשאיר אור נעים לשינה וכו’).
– לתת את התחושה ש’זה בסדר שאת פוחדת, זה באמת מפחיד אותך /לא נעים לך’ וכו’
מאמינה שבס”ד היכולת שלה להתווסת ולהיות בטוחה יותר תשתפר אם תרגיש שההורה נמצא איתה, מבין ולא שופט.
-
רבקי דהאן
אולפן סאונד ונגינהחברה20/07/2023 ב3:57 pm בתגובה ל: ילדה בת שנתיים שעברה חוויה לא נעימה במעון….כהמשך למה שאפרת כתבה.
כל מקרה הוא לגופו. כתבת “עברה חוויה לא נעימה”.
קריטי לדעת מהו המקרה הספציפי, מה גרם לו, איך היתה התגובה של הילדה במקרה הזה, איך היא היתה לפני ואחרי וכו’
חסרים המון פרטים כדי לכוון אותך לטיפול הנכון עבורה ויהיה לא נכון ולא מקצועי להמליץ לך כך.
יתכן שהיא זקוקה לטיפול רגשי בהבעה ויצירה (מוסיקה, אומנות), כפי שציינו פה, אבל הגיוני גם שהדרכת הורים ממוקדת תוכל לעזור לה. בגיל הזה לעיתים מפנים דווקא לטיפול דיאדי – (טיפול משולב עם האמא והבת)
או אולי שילוב של הדרכת הורים וטיפול פרטני וכו’
ולכן, ממליצה לך ליצור קשר עם אשת מקצוע וכמובן לספר את סיפור המקרה בצורה מפורטת ולקבל הדרכה מדוייקת על הטיפול הנכון לילדה.
בהצלחה!
-
מסכימה איתך.
לגבי הפיסקה האחרונה, כידוע, הרמב”ם שלט בידיעות רבות בתחום הרפואה ואף טיפל בחולים
ולא. הוא לא למד באקדמיה.
באנה נזכור מאין באנו…
כמובן לא מתכוונת לתת לגיטמציה לכל שרלטנות כזו או אחרת.
אין תחליף בתחום מורכב זה ללימודים אינטנסיבים ולא רק בתקופת ההכשרה.
רוב המטפלות שאני מכירה נמצאות בלמידה כל הזמן. וזה בלי לדבר על הדרכה רצופה לאורך כל הדרך.
-
תרפיה במוסיקה זה רק עם תואר שני.
יש שמשדרגות את התואר ראשון במוסיקה לתואר שני בטיפול רגשי במוסיקה