רות רוט
הוראה רכזות וחינוךתגובות הפורום שנוצרו
-
או ברשת שיש בה סניפים.
אני חושבת שאם את רוצה מוצר ממותג, אז כן עדיף מוצר – כי אז הלוגו וכו’ נשאר,
בשונה משובר מתנה שהלוגו נעלם בשלב כלשהו…
אם ממש מתחשק לך, תני אופציה לבחור מבין שתיים-שלוש מתנות.
אבל אז ב-א-מ-ת יהיה שווה להיות לקוחה שלך 😉 😉 -
לא יודעת אם לכזה סגנון התכוונת, אבל אני חושבת שמטען נייד יכול להיות משהו
מתאים. וגם קל יחסית למתג אותו. -
למי יש רעיון איך מסתדרים דרך המייל בלבד?
@טליה או @תמיכה טכנית (אין לי אפשרות לתייג, דרך המייל כבר כתבתי?) – יש לכן
פתרון בשבילנו?
רוצות להמליץ אבל קשה… -
לא הכנסתי את 12 לתיקיה????
את 13 אני יודעת שעדיין לא הכנסתי.
אבל אני לא אוחזת אם מחקתי אותו כבר, כי התחלתי להתבלבל במספרי העמודים…
אטפל בזה בתחילת שבוע הבא בל”נ. -
בתיה, את בטוחה שאמור להיות דבר כזה? כי זה נשמע מעניין…
מה שכן, בוורד אפשר להגדיר תבניות מסמכים, ואף לשנות אותן -אבל זה לא רלוונטי
למסמכים קודמים מהתבנית, אלא רק למסמכים שתשתמשי בהם מעכשיו והלאה.
מקווה שעזרתי 🙂 -
רות רוט
הוראה רכזות וחינוךחברה21/07/2022 ב3:15 pm בתגובה ל: בעלת עסק? הולך לך בקלות להביא לקוחות כל חודש? | פרסום ממומןנכון, ברור!
אבל השאלה איך…
כשאני נרשמת לרשימת תפוצה, אני רוצה תוכן. תוכן אמיתי. תוכן איכותי. תוכן
שווה. (אלא אם כן אני יודעת מראש שזו רשימת תפוצה שיווקית, נניח כשאני מבקשת
קטלוג).
לאחר כמה מיילים של פרסום בלבד, אני יוצאת! גם אם מדובר במישהי הכי מקצועית
בעולם!
ות’אמת – אני גם לא אקנה.
ממי אני כן אקנה? ממישהי שנותנת לי ערך בחינם. ערך שמועיל לי (כי אם זה לא
רלוונטי לי, שוב – אני פשוט יוצאת. חבל לי לפוצץ את המייל).
ברור שהיא שמה קישורים ופירסומת למוצרים שלה בסוף המייל.
יכול להיות גם שמדי פעם היא שולחת מייל פירסומי בלבד, שלה או של מישהו אחר.
אבל ברגע שיש סיפור שיועיל לי – בלי לקנות את המוצר או את השירות שלה… טיפ
שווה ומשתלם…
אז מבחינתי מדובר כאן במקצוען!
אסביר גם את הרציונל:
כאשר את נותנת את התוכן בחינם, את משדרת – אני בטוחה בעצמי, שיש לי מה למכור,
וזה מה שיש לי לתת בחינם – אז תבינו מה יש לי לתת בתשלום!
לעומת הסיפור על הלקוחה ש… והמכרה ש… ולכן חייבים לקנות את… ולרכוש
את… – אני מרגישה את השדר ש: תכל’ס, אני רוצה כסף, אבל לא בטוחה שאני שווה
את זה. אז קודם כל בואי, תתרשמי מהסיפורים, תקני, ואחר כך תחליטי אם זה שווה.
או משהו כזה.
מה דעתכן? -
כעצמאית או כפרילנסית?
האם שאלו אותך “כמה את רוצה” או שהם מעדכנים אותך מה המחיר שהם משלמים?
כי זה משתנה מאד ממקום למקום… וגם הקריטריונים משתנים – לפי מילים / לפי
סיפור.
באיזה אורך הסיפור? -
רות רוט
הוראה רכזות וחינוךחברה21/07/2022 ב2:30 pm בתגובה ל: מהן הזכויות של עובד להוראה לעניין חופשה??? דרוש מידע!ואני אישית לא חושבת שזה כזה הזוי.
סה”כ יש המון חופשים. למה שמורה תצטרך לקחת באמצע השנה חופש? בגלל מחלה – נו,
אז ימי מחלה יש. זהו, מה צריך יותר?
(ואני מורה.
אה, וגם עצמאית. ושם בכלל – אפילו ימי מחלה אין…) -
התגובה שלי כעת היא לכל אחת שמזדהה עם “אנחנו פשוט לא מכירות”.
בטוחה שיש כאלה שאכן לא מכירות, או שהן יחסית חדשות ולא יודעות מה קורה פה…
אבל אני רוצה לפנות לכאלה שזה רק תירוץ בשבילן:
את לא מכירה אף אחת?
לא יודעת מה איתכן, אבל אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה לבדוק אם היועצת-מס
שלי בקדם, וכן בעלות שירותים שנעזרתי בהן באותה תקופה, ולפרגן להן.
בנוסף, כשאני רואה מישהי שאני מכירה באחת התגובות, וזה אומר שהיא חברה – אני
משתדלת לשים לה המלצה. (או לפחות לרשום לעצמי לעשות את זה…)
מתוך אלפי חברות, קשה לי להאמין שבכלל לא מכירים.
ולכן פתחתי את השרשור הזה דווקא כאן – בעצמאיות. כעצמאית, את וודאי נעזרת
בבעלות מקצוע: יועצת מס (גם אם התיעצת איתה בחינם והיא עזרה לך מגיע לה
פרגון). כותבת תוכן. גרפיקאית. ובטוח יש עוד!
נעזרת בגרפיקאית? אז לכי להמליץ לה!
חברות, מחכים לראות את ההמלצות שלכן! -
אז זה קצת עצוב, לא?
כי באמת מדובר במשהו קטן… לא לוקח הרבה זמן… וחבל שלא אכפת לנו מספיק.
ואלישבע חמד-פנטזיה (אני דרך המייל אז לא יכולה לתייג) – אם ינסחו בשבילך, זה
יעזור לך?
זאת אומרת, אם אני באה אלייך עכשיו עם הצעה כזו: רק תכתבי מייל לכתובת פלונית,
בלי ניסוח, רק תכתבי – למי את רוצה להמליץ ומה תוכן ההמלצה. מישהו אחר כבר
יטפל ב:לנסח-להקליד-להעלות לאתר… וכו’.
מה את אומרת, תפתחי מייל חדש ותכתבי – או תוותרי על זה?
ואני פונה לא רק אלייך, אלא לכל אחת שהזדהתה עם הקושי שהעלית. -
רות רוט
הוראה רכזות וחינוךחברה20/07/2022 ב3:15 pm בתגובה ל: בנות, יש לכן צורך בפורום מיוחד למעבירות סדנאות וקורסים ?טליה, אם הבנתי נכון את הצורך – מדובר כן בצורך בפורום סגור דווקא, וגם אם
תהיינה בו 200 נשים שמעבירות סדנאות – גם אם הן לקוחות פוטנציאליות, הן לא
תראינה בשאלות מהשטח חוסר מקצועיות, כי הן מכירות את התחום.
ומי שלא תהיה שם בפנים, אלה רכזות חברתיות ומנהלות מועדונים או לא-יודעת-מי…
שהן רק לקוחות בקטע הזה, ולא קולגות.
בנוסף, פורום סגור תמיד מאפשר שמירה (יחסית) על רעיונות, כך שניתן לפתח ביחד.
וכמובן ששת”פ מדהימים מסדנאות דומות יכולות להיווצר שם כשזה סגור (כי אז אחת
מעלה רעיון לסדנא שהיא מעבירה/העבירה, והשניה מחדדת לה, ומתברר ששתיהן באותו
תחום וכדו’…)
זו דעתי, על אף שאיני מעבירה סדנאות.
ואני אישית חושבת שזה מתאים יותר בתור חדר סגור (תת-קהילה) בתוך העצמאיות מאשר
כקהילה נפרדת.
מה דעתכן?
ומה דעתך שלך, טליה המקסימה? -
לאיזו כיתה את מתכוונת?
לשלב שכבר למדו את כל האותיות אבל לא את כל כללי הקריאה, או לשלב שעדיין לא
למדו את כל כללי האותיות?
וחוץ מזה, ענין ההדרגה – תלוי בין השאר בסדר הקניית כללי הקריאה.
כי יש הרי כללים שכל מורה מקנה בסדר מעט שונה… כך שכל סידרה משהו אחר…
באיזה סדר את מקנה את הכללים? -
באופן כללי לגבי ניהול תיבת מייל יעילה – יש לגילי שלזינגר מטנגרם טיפים
מדהימים!!!!
קיבלתי ממנה את החינמיים, והייתי מרוצה עד יותר מהגג. (חוץ מהמוצרים שקניתי
ממנה… ומרשימת התפוצה שלה… אבל זה לא לכאן 😉 )
נדמה לי שיש לה גם אפשרות בתשלום עזרה במייל, דרך שליטה מרחוק… צריך לשאול
אותה. -
הבנתי את הענין.
אבל מדובר בעוסק פטור, המחזור שלי לא כזה ענק ולא ישתלם לבנק לתת לי תנאים
עסקיים…
לגבי הזמינות – אסתי, בדיוק זה הענין – שאני לא רוצה כלום דרך האתר!!! אני
רוצה דרך הטלפון במענה ממוחשב!
ובקטע הזה לפי מה שאני מבינה מרחל הפועלים מצוין.
שמעתי שגם דיסקונט בקטע הזה בסדר.
מפאגי אני מאד לא מרוצה בקטע הזה (כמעט כל דבר צריך פקיד, וא”א לעשות במענה
טלפוני ממוחשב).
מה עם בנק ירושלים? למישהי יש ניסיון? -
תודה רבה מאד!
עזרתן לי…
-
-
תודה על המידע!
כן חשוב לי הענין הטלפוני, כי אין לי גישה לאתרים, וכשאני צריכה להמתין
מינימום חצי שעה בשביל העברות זה קצת (הרבה) מתסכל… (לא משנה איפה אני
עכשיו, לשוה”ר…)
ואסתי בורזי, למה לדעתך כן עדיף לפתוח עסקי? מה אני מרוויחה מזה? -
רות רוט
הוראה רכזות וחינוךחברה15/07/2022 ב11:15 am בתגובה ל: אם את מורה, אשמח שתקדישי דקות ספורות מזמנךלאו דווקא, גם מורה פרטית.
תודה לכל מי שענתה! -
ואיפה מומלץ לפתוח?
-
זו פתח גנובה, לא חטף פתח.
חטף פתח: אֲ – קוראים כמו פתח רגיל.
חטף קמץ קטן: אֳ – קוראים כמו קמץ גדול בלשון הקודש בהגיה האשכנזית. (גם ההגיה
הספרדית היא לשון הקודש, רק ש’גנבו’ אותה לעברית ולכן בטעות אנחנו לא מכנים את
זה כך…)
פתח גנובה – כמו במילה שמחַ.
קצת על פתח גנובה: מדובר בעצם בח’ שהיתה אמורה להיות בשוא. היא גרונית, ולכן
לפניה צריך צליל A (פתח), נתווספה א’ פתוחה (עם פתח) וירטואלית, שרק שומעים
אותה. הח’ ‘גנבה’ את הפתח מבחינה ויזואלית, ולכן הפתח גנובה. כך שמציירים רק
פתח, אבל קוראים כאילו יש א’ בפתח+ח’ שוואית. (וכנ”ל ב-ע’ וב-ה’ מופקת. כל
פעם שאני מלמדת את גיזרת ל”ג אני מדגישה לבנות את ההגיה הנכונה של המילה
הגיעֲ ודומותיה. לדעתי, חשוב בשביל התפילה. וגם בשביל הידע הכללי… אם את
מורה לדקדוק, יש לי עוד מה להרחיב בנושא הקנית הגזרות הגרוניות). -
ציפורה, האסטרטגיה שלך חכמה ונכונה.
חברות, מוזמנות לנסות.
ולגבי אלה שהרסתי להן את הלילה – אז את(ן) הרסת לי את הבוקר… אני קוראת
וצוחקת במקום לעבוד…
ובמקום א-ב-ג מזמזמים לי בראש אתגרים חדשים 😉 -
מירי ס’, צודקת. סתם רשמתי זאת כהערת אגב…
וההערות שלך ממש במקום!
(כולל זה שמימי הצליחה להיכנס לך לראש עמוק… לא רק לך 😉 )
אז אל תכבי את המיקרופון. (אלא אם כן את רוצה שוט בשביל מימי שתעלה פרק
נוסף…) -
של עורכת לשון, כן.
אבל יש טעויות גסות. ותמיד מומלץ להימנע מהן. וסתם כדאי לעבור על כל טקסט לפני
שמפרסמים, לוודא שאין שגיאות כתיב וטעויות לשון.
(עורכת מתקנת רק את מה שחייבים. כשיש טעויות לשון רבות יש תיקונים רבים,
ולפעמים אני מרגישה ש”אם כבר – אז כבר” ומתקנת עוד כמה דברים על הדרך… לעומת
טקסט שבאמת מגיע ברמה גבוהה, פחות דורש התערבות, ונותר יותר ‘חותם אישי’ של
הכותבת). -
לכי לכל החברות, חפשי את מי שאת רוצה להמליץ עליה. היכנסי לפרופיל שלה.
שם תלכי לתוית “המלצות” ותכניסי המלצה חדשה.
זה הכי פשוט שיש…
מצרפת הקלטת מסך של הפעולות.