עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםתגובות הפורום שנוצרו
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה19/12/2021 ב11:22 am בתגובה ל: קורסים של מעוף- היית?אז איך אני יכולה לברר איזה יועץ הולכם לתת לי?
יש לי אפשרות בחירה בכלל?
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה17/12/2021 ב11:46 am בתגובה ל: קורסים של מעוף- היית?תודה לכולן.
לפי מה שאני מבינה זה באמת פחות מתאים לי.
חסכתן לי זמן יקר וגם כסף, כמובן.
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה16/12/2021 ב2:12 pm בתגובה ל: אימא, שימי עקבים ובואימשהו שייתן אוירה של נסיכה, הפקה מלכותית
גם בפונטים וגם באלמנטים.
את לא יכולה לתת מודעה פשוטה ולהגיד שזה נסיכה.
לא הולך ביחד.
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה16/12/2021 ב2:05 pm בתגובה ל: חוות דעת לפרסומת שערכתי -
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה16/12/2021 ב1:32 pm בתגובה ל: אימא, שימי עקבים ובואיכתוב דווקא מאד יפה.
לא מתחבר עם “נסיכה”
שום דבר בעיצוב לא מראה את המלכותיות, את הנסיכות.
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה16/12/2021 ב12:12 pm בתגובה ל: מישהי שיש לה נסיון במיתוג עסקים (לא אנשים)???מוזמנת לנסות אותי.
אני בכלל לא מפרסמת את עצמי כ”יוקרתי”.
כי גם אני מזדהה עם כל מה שאמרת יותר נכון כתבת
(שלחתי לך מייל עם קישור)
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה16/12/2021 ב12:10 pm בתגובה ל: פרסום והגדלת תפוצה להדרכה בנושא: “מפת הדרכים והנוסחה המיטבית למשכנתא אטרקטיבית”עוד נקודה שלא מספיק ברורה-
מה בדיוק הנושא שאת רוצה עזרה-
כתיבה/ עיצוב/ בניה
???
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה16/12/2021 ב12:08 pm בתגובה ל: פרסום והגדלת תפוצה להדרכה בנושא: “מפת הדרכים והנוסחה המיטבית למשכנתא אטרקטיבית”שרה,
לא ממש ברור למי זה מיועד.
לאנשים שלוקחים משכנתא בקרוב
או
ליועצי משכנתאות
?
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה16/12/2021 ב10:13 am בתגובה ל: קורסים של מעוף- היית?מצוין, ציפי, אני בבני ברק.
העניין הוא שיש לי מלא חומר בראש. מלא.
הבעיה שלי זה להוריד למעשי, שמישהו יישב איתי ויגיד לי מה לעשות צעד אחר צעד, יבדוק אותי ואת ההתקדמות.
נראה לך שזה מתאים לי?
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה15/12/2021 ב1:59 pm בתגובה ל: חוות דעת לפרסומת שערכתימאד עדין ורך.
כדאי לכתוב חיתולים ולא טיטולים.
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה14/12/2021 ב11:22 am בתגובה ל: אינדקס מיוחד וחינמייש כאן עוד מישהי שמעוניינת? אז הזדרזי, האינדקס לקראת סגירה!
וגם תעבירו לחברות העצמאיות שלכן, שירוויחו ג”כ על הדרך.
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה13/12/2021 ב2:49 pm בתגובה ל: סקר קצר בנושא חשמל לצורך לימודים. תודה מראש לעונותתודה לכולן, הגעתי לכמות שהייתי צריכה.
סיימתי שיעורי בית!
(“אמא, אפשר לרדת למטה לשחק?!” – זוכרות את הימים האלה?)
-
יפה.
תמיד זאת היתה חידה בשבילי לא חלמתי שמחיפוש פשוט בגוגל תרגום אני אמצא תשובה.
(אפילו המורה שלי לא הסבירה מה זה, ועברתי אצל הרבה מורות בנושא הזה)
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה13/12/2021 ב11:59 am בתגובה ל: סקר קצר בנושא חשמל לצורך לימודים. תודה מראש לעונותתודה, מקסימות
-
מאד מאד יפה הכותרת האחרונה.
נרה לי יותר נכון להבליט את “חושבת על הילדים שלך” ולא את ה”אמא”
-
הכותרת הקודמת הרבה יותר חזקה ואת ההנחה תשימי על המסגרת הכהה של התמונה הגדולה.
-
דווקא אהבתי את הצבע החום- זהב. אולי גם את הטקסט אפשר בחום. ואת כל התוכן השמאלי באותו גודל רק לשחק עם ההדגשות.
לגבי הדלי צבע ממש מתלבטת.
נכון שזה מסביר אבל זה הורס את הסטייל היוקרתי.
אולי תתני משפט הסבר על העבודה בעצמה. איך זה עובד בפועל.
לדוגמא: פגישת יעוץ בבית הלקוחה, מדידות, סקיצות, צביעה גימורים וכו’ (מה שקורה באמת).
זה ייתן הסבר מאד ברור לאמא – גם מבחינת זה שהיא יודעת לקראת מה היא הולכת וגם מה כלול במחיר.
אם זה מוצר חדש את יכולה גם לתת מבצע או דחיפה ע”י הנחה עם הגבלה כמו: 5% הנחה ל-5 מזמינות ראשונות.
לא חייבת- אבל זה עובד מצוין. וממריץ להזדרז לסגור.
ואפילו אם יהיו הרבה טלפונים של התעניינות- זה גם טוב כי עלית למודעות (בשורוק). ובשיחה עצמה את תמשכי ותגרי אותם לסגירה ע”י שתספרי לה איזה טוב וכיף המוצר הזה. מה זה יתן לה. איך היא תרגיש אחרי זה. עם הרבה הרבה התלהבות.
וזה כבר נושא בפני עצמו.
-
וואו,
שאפו גדול, עדינה!
1. את הטקסט בצד הייתי עושה מיושר לימין.
2. האיקונים למטה נראים לא באותו גודל.
3. האיקון ליד השם נראה לי מיותר- שלא יראה שאת צבעית…
4. ושוב לדעתי בכותרת יותר נכון בלי סימני פיסוק.
-
יש משהו במה ששבוע הכתר אומרת:
מענייין לראות איך זה יצא.
-
לא יודעת למה לא מצאת את האתרים שלהם:
הולה- https://www.hula.co.il/
דטה פרינט- https://www.dataprint.co.il/
בהולה אמור להיות גם הדפסה על כוסות בכמויות קטנות
-
עדינה, אל תחשבי שכבר סיימת…
ומה עם הצבעים? את סגורה עליהם?
הם באמת מאד משדרים ילדותיות אבל פחות סטייל ויוקרה (הכתום בכל אופן)
וגם הפונט של המלל בצד כדאי שיהיה יותר מסודר ומקצועי ולא בפונט של הכותרת. תנסי גם עם יישור לימין ולא ממורכז.
שיגעתי?
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה20/12/2021 ב12:29 pm בתגובה ל: קורסים של מעוף- היית?תודה יהודית על השיתוף.
אתי הזאת נמצאת גם בבני ברק?
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה15/12/2021 ב9:17 pm בתגובה ל: חוות דעת לפרסומת שערכתיברור שזו הכוונה, אבל ממש לא מקובל לכתוב “טיטולים” במודעה.
אין חברה שכותבת כך.
וכולם מבינים למה הכוונה.
-
עיצוב אקספרס | שינדי וסרצוג
מיתוג שיווק ופרסוםחברה14/12/2021 ב3:10 pm בתגובה ל: חוות דעת למודעה משהו לא מסתדר לי….מודעות מהממות,
יש לך התמחות למאפרות או שבמקרה (מד’) כולן הגיעו אלייך?
-
את מתכוונת שהתרגום של המילה בריף זה “בקצרה”?