שולמית כהן
גרפיקהתגובות הפורום שנוצרו
-
באילוסטרייטור יש חלון שנקרא גליף, ושם יש את כל הסימנים שמכיל הפונט. כשאת בתוך תיבת הטקסט תכנסי לחלון הגליף, ותלחצי פעמיים על סימן השח. (זה מה שאני יודעת, אולי יש לזה קיצתורי דרך?)
-
וואו! מ ו ש ל ם
-
ממש יפה בעיני. מפריע לי בעין שהברק הוא בעובי קו שונה מהעובי של האותיות…
-
לדעתי יש לך כיוון ממש יפה
כמו שכבר אמרו- תנסי יותר לשחק עם טיפו- שיהיה משהו מעניין בטקסט..
בנוסף- הצבעים קצת חיוורים וחד גוניים. אולי צבעים קצת יותר ניגודיים, שהטקסט לא “ייבלע” ברקע
-
תודה לכל המגיבות..
באמת קניתי USB שיש בו בלוטוס. ברמקול אין יציאה של אוקס. מישהי אמרה לי שבדגמים חדשים אין אוקס. בכל מקרה עם הבלוטוס זה עובד נהדר..
-
אנחנו נפרדנו מאמא לפני המון שנים, חלק מאיתנו היו ממש ילדים עדיין. ומאבא ממש לא מזמן. חוץ ממני לכל האחים שלי יש תמונות שלהם בבית. אבל נראה לי ציור היה פחות מדבר אליהם, גם אולי עניין של סגנון, וגם יותר קשה להביע בן אדם דרך ציור. יש משהו הרבה יותר אוטנטי בתמונה. (אם היא טובה כמובן…) לי באופן אישי קצת קשה לחשוב על תמונה שלהם בבית. וגם לא ציור…
-
שולמית כהן
גרפיקהחברה29/11/2022 ב10:45 am בתגובה ל: מסיבת חנוכה / ערבי לביבות – יש לכן אולי רעיון מעניין?פעם עשינו תוכנית בחירות..(לא רעיון שלי)
זה הולך ככה:
מכינים מראש קלפיות משהו כמו 8-10, (קופסא עם חריץ) על כל קלפי כותבים תפקיד אחר (למשל שר התיירות, שר המשפטים, שר התחבורה, החינוך, התרבות וכו’…)
מכינים פתקים- על כל פתק בכותרת מופיע תפקיד (אותם תפקידים שרשמנו בקלפיות) ומתחת כמה שורות ריקות.
מדפיסים כמות לכל המשתתפים. (לכל אחד פתק אחד מכל סוג)
כל משתתף מקבל את כל הפתקים, והוא צריך לבחור בן אדם אחד לכל תפקיד, ובשורות הריקות לכתוב מה הסיבה שהוא בחר אותו לתפקיד הזה. (אפשר להיות מקוריים.. למשל: שר החינוך- עשה לכל המורים שלו בית ספר… שר המשפטים: תמיד יש לו משפט מוחץ.. וכו’.. תפעילו את הדמיון..) מי שסיים לכתוב משלש את הפתקים לקלפיות המתאימות
כשכולם מסיימים, פותחים כל קלפי ובודקים מי נבחר וכמובן מקריאים את הסיבות למה הוא נבחר.. אפשר גם לתת מתנה קטנה וסימלית שקשורה לתפקיד (סתם קשקושים מהכל בשקל) דוגמה: שר החקלאות- עציץ, שר התקשורת- משחק בצורת טלפון, שר המשפטים- פטיש וכו’…
אם אתם בקטע של למתג את האירוע- אז כמובן שמיתוג מעולם הבחירות קמפיינים וכו’…
-
מסכימה מאוד עם זה שמילים משפיעות על מי שקורא אותן, (וככל שהיצירה משובחת יותר כך היא משפיעה יותר לעומק לדעתי…) ולכן צריך תשומת לב, מה או את מי אנחנו קוראים..
אבל— מראש, לפחות בתור אדם מבוגר, אני קוראת בראש ביקורתי שמודע לכך שהסופרת או הסופר הם בני אדם כמוני כמוכם, ואני יכולה להסכים או לא להסכים עם התובנות והמסרים השזורים בספר (בשונה לדוגמא מאדם שמציג את עצמו כרב שאז המסננים וחוש הביקורת אולי יותר רדומים… או להבדיל איש מקצוע שנותן הרצאה על התחום המקצועי שלו…)
-
-
מהמם!! מאוד אהבתי. מצטרפת בעניין הרווחים, וגם בטקסט “קווי תוכן… וכו'” יש רווח בין המילים שמפריע קצת (בשורה הראשונה) חוץ מזה -מדהים!!
-
-
מה עם B+? (בי פלוס) חבל לוותר על הפלוס..
-
תודה… 😊
לפערי על האתגרים ובכלל…
לכל מי שנתנה לייק
לכל מי שהעלתה כרזה, זה מרתק ומגוון ונותן השראות!!
-
צודקת… חצי ניחוש. בת קול=הד. אבל באמת לא הבנתי איך הסמ”ך?